کد خبر : 1846535 | 12 مهر 1401 ساعت 17:01 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ به یک ابهام؛ گلزن گل‌گهر مقابل استقلال؟

گل‌گهر در شرایطی موفق به باز کردن دروازه استقلال شد که اریک بایناما روی آن اثر کوچکی گذاشت.

پاسخ به یک ابهام؛ گلزن گل‌گهر مقابل استقلال؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار گل‌گهر مقابل استقلال به دلیل اتفاقاتی که در وقت‌های تلف شده این مسابقه در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان رخ داد یکی از پرحاشیه‌ترین مسابقات فصل در لیگ بیست و دوم بود و حواشی آن همچنان ادامه دارد.
اما فارغ از این حواشی شاهد دیداری جذاب در طول 90 دقیقه بودیم که در نیمه اول با گل محمد محبی و برتری استقلال به پایان رسید و در نیمه دوم با گل مهدی تیکدری که در دقیقه 59 رقابت دو تیم را پیش از پنالتی یامگا به تساوی کشاند.
یکی دیگر از ابهامات این مسابقه گل مهدی تیکدری بود که چند روز پس از این مسابقه گمانه‎‌زنی‌هایی درباره اینکه اریک بایناما آن را به ثمر رسانده ایجاد شده ولی مرور تصاویر آهسته این صحنه نشان می‌دهد که شوت مدافع راست گل‌گهر پس از واکنش ناقص حسین حسینی به دروازه ورود پیدا کرده بود که اریک بایناما برای ضربه زدن به آن حمله کرد که اتفاقا در لمس آن هم ناکام ماند تا این گل به نام مهدی تیکدری ثبت شده باشد. 
مهدی تیکدری یکی از شاخص‌ترین بازیکنان زمین در مصاف گل گهر و استقلال بود که به ویژه در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم و پیش از ورود رضا میرزایی به زمین مسابقه توسط ساپینتو، حسابی سمت چپ خط دفاعی استقلال را آزار داد و در شرایطی که دو سه موقعیت خوب به دست آورد سرانجام در دقیقه 59 موفق به باز کردن دروازه استقلال شد.

1750186
1750187
1750188
1750189

دیدگاه‌ها