کد خبر : 1846587 | 12 مهر 1401 ساعت 21:46 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

آزمون امیدوار به شانس خودنمایی مقابل طارمی

سرمربی بایر لورکوزن تصمیم گرفته مهاجم ایرانی خود را در دیدار با پورتو روی نیمکت قرار بدهد.

آزمون امیدوار به شانس خودنمایی مقابل طارمی

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه چهار روز قبل در دیدار هفته هشتم بوندس لیگا آلمان حضور ۳۰ دقیقه‌ای مقابل بایرن مونیخ داشت و در این مدت کوتاه یکی از بهترین بازیکنان بایر لورکوزن بود، در مسابقه امشب برابر پورتو پرتغال نیز همچنان دور از جمع ۱۱ یار اصلی تیمش دیده می‌شود.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در دو هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ بلژیک و اتلتیکو مادرید اسپانیا مجموعا زیر ۱۰ دقیقه فرصت بازی به دست آورده بود، امشب هم در ترکیب تیمش برابر یاران مهدی طارمی قرار نگرفته ولی با این وجود امیدوار است شانس بازی پیدا کند و در دوئل مهاجمان تیم ملی بدرخشد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را مثل تمام مسابقات این فصل در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو پرتغال، یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پورتو برگزار می‌کند که این تیم طارمی را از ابتدا در خط حمله دارد.

یاران آزمون پس از اینکه در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مقابل کلوب بروژ بلژیک شکست خوردند، در هفته دوم این رقابت‌ها به برتری ۲ بر صفر برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا دست یافتند.

1750310

دیدگاه‌ها