کد خبر : 1846626 | 13 مهر 1401 ساعت 10:40 | 31.9K بازدید | 15 دیدگاه

پوستری با هفت بازیکن مشترک پرسپولیس و سپاهان

هفت بازیکن پرسپولیس و سپاهان سابقه بازی در هردو تیم را دارند.

پوستری با هفت بازیکن مشترک پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در طول تاریخ لیگ ایران بازیکنان زیادی بوده‌اند که تجربه پوشیدن پیراهن هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس را به دست آورده‌اند. از این دست بازیکنان در لیست حال حاضر دو تیم نیز دیده می‌شود چراکه در پنجره تابستانی چهار انتقال دیگر هم میان دو تیم صورت گرفت.

اگرچه هر دو باشگاه به هیچ‌وجه راضی به صدور رضایت‌نامه بازیکنان‌شان برای یکدیگر نمی‌شوند اما پایان مدت قرارداد فرصت مناسبی برای مدیران این باشگاه‌ها برای مذاکره با بازیکنان فراهم می‌کند.

پرسپولیس در تابستان، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی و سروش رفیعی را که فصل پیش در سپاهان بازی می‌کردند به خدمت گرفت و در عوض سپاهان به سراغ رامین رضاییان رفت تا جای خای دانیال را با مدافع راست فصل پیش پرسپولیس پر کند.

1736210

دیگر بازیکن اصلی پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن طلایی را دارد، میلاد سرلک است. هافبک دفاعی محبوب یحیی گل‌محمدی که در سال اخیر ملی‌پوش هم شده در بیش از هفتاد مسابقه برای سپاهان به میدان رفته است.

در تیم سپاهان نیز به جز رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو پیراهن قرمز پرسپولیس را به تن داشته‌ و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده‌اند.

فصل پیش سپاهان برای کری‌خوانی در پوستر پیش از بازی از تصویر پرسپولیسی‌های سابق استفاده کرد اما حالا تعداد قرمزپوشانی که سابقه بازی در سپاهان را دارند بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها