کد خبر : 1846674 | 13 مهر 1401 ساعت 16:47 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

حالا می‌توانیم میزبان و هنگ‌کنگ را ببینیم؛

عبدی: تغییر روش دادیم و سه گل زدیم

سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.

عبدی: تغییر روش دادیم و سه گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران ( زیر 17 سال) پس از برتری سه بر صفر مقابل لائوس اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه که به میزبانی قرقیزستان برگزار شد، آغاز کرد: بازی خیلی خوب بود. بازی اول برای همه نگران کننده است. در بازی اول بچه ها تجربه لازم را ندارند و استرس دارند. به همین دلیل سعی کردیم در نیمه اول تیم حریف را که اصلا نمی شناختیم محک بزنیم.
او سپس درباره لائوس بیان کرد: آنها در دفاع منسجم بودند و در ضدحمله خوب کار می‌کردند. اما بچه ها در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم هم همینطور. بارها و بارها حمله کردیم. اما دروازه بان و دفاع آنها حملات را دفع کردند. در ادامه با تغییر روش تیم را به عقب راندیم و سه گل زدیم. حتی اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه داشت می توانستیم دو سه گل دیگر بزنیم.
سرمربی تیم نوجوانان درباره بازی بعدی برابر قرقیزستان بیان کرد: مطمئنا بازی سنگینی خواهد بود. الان می توانیم با خیال راحت بازی هنگ‌کنگ و قرقیزستان را ببینیم. چون این دو تیم را هم ندیدیم. 6 ماه پیش با قرقیزستان بازی کردیم. الان می‌توانیم بازی هنگ کنگ را هم ببینیم و همینطور ببینیم قرقیزستان چقدر پیشرفت کرده است. امیدوارم بازی خوبی با قرقیزستان در خاک این کشور رقم بخورد و بتوانیم یک بازی خوب در حد نام ایران ارائه کنیم.

دیدگاه‌ها