کد خبر : 1846694 | 13 مهر 1401 ساعت 19:30 | 40.9K بازدید | 16 دیدگاه

خورخه والدانو:

امیدوارم ارلینگ هالند را در رئال مادرید ببینم

خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید، اعتراف کرد که دوست دارد روزی ارلینگ هالند را با لباس این تیم ببیند.

امیدوارم ارلینگ هالند را در رئال مادرید ببینم

به گزارش "ورزش سه"، تمرکز رئال مادرید در سال های اخیر تنها روی جذب کیلیان امباپه بود و به نظر می رسید آنها از توافق با ارلینگ هالند غافل شده اند. در نهایت نیز امباپه با پاری سن ژرمن تمدید کرد و این ستاره نروژی نیز راهی منچسترسیتی شد. شروع هالند در لیگ برتر فوق العاده بوده و او در هشت هفته سه بار هت تریک کرده است. حالا خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید به تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی شد ارلینگ هالند به ندرت در زمین ناکامی را تجربه می کند.

1741909

خورخه والدانو گفت: "ارلینگ هالند در حال حاضر بازیکن مورد علاقه من است و در در هیچ مسابقه ای ندیدم که این بازیکن ناکام از زمین بیرون بیاید. در فوتبال مسائل قابل بحثی مانند سبک بازی وجود دارد، اما گلزنی بازیکنان موضوعی قابل نقد نیست و ارلینگ هالند هرگز در این زمینه ناکام نبوده است. او مانند یک توفان درون زمین بازی می کند و من واقعا دوست دارم ارلینگ هالند را روزی با پیراهن رئال مادرید در میادین ببینم.

شرایط این فصل کریم بنزما؟ پس از یک فصل فوق العاده، هرگز  نام دیگری به عنوان نامزد اصلی دریافت جایزه توپ طلا در سال 2022 وجود ندارد. کریم بنزما فوتبالی با کیفیت و استثنایی ارائه داده و گلزنی های متعدد و قدرت رهبری را نیز به سبک بازی خود اضافه کرده است. بازیکنی که باهوش باشد در تمامی جنبه ها پیشرفت می کند و بنزما از این حیث بهترین نمونه است."

دیدگاه‌ها