کد خبر : 1846718 | 13 مهر 1401 ساعت 23:48 | 94.6K بازدید | 16 دیدگاه

خطای پنالتی و شکست تیم؛

شب تلخ مدافع ملی‌پوش ایرانی در لیگ قهرمانان

دینامو زاگرب در شبی که مدافع ایرانی‌اش مرتکب پنالتی شد، نتیجه را برابر سالزبورگ واگذار کرد.

شب تلخ مدافع ملی‌پوش ایرانی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که مثل دو دیدار اروپایی اخیرش صادق محرمی را جزو نفرات اصلی داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب(به وقت ایران) در استادیوم ردبول آرنا به مصاف سالزبورگ اتریش رفت.

صادق محرمی که در دو هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا نمایش فراتر از انتظاری مقابل تیم‌های چلسی و آ. ث. میلان داشت و در خط دفاعی تیمش مطمئن و کم‌اشتباه ظاهر شده بود، امشب عملکرد متفاوتی ارائه داد و حرکت او شرایطی رقم زد تا نتوانند مقابل سالزبورگ اتریش صاحب امتیاز شوند و بازنده زمین را ترک کنند.

این ملی‌پوش ایرانی پس از اینکه در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال حضور کامل در زمین داشت، در مسابقه اخیرشان در لیگ یک کرواسی برابر اسلاون بلوپو به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت ولی امشب دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی بازگشت که حضور دوباره‌اش در زمین همراه با یک اشتباه مهم همراه بود.

1750589

محرمی در دقیقه ۶۸ که سالزبورگ با یک ارسال به پشت مدافعان دینامو زاگرب در آستانه گلزنی قرار داشت، با دست چپ خود اولمر آندرئاس را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و تیم کروات با همین اتفاق گل اول را دریافت کند.

محرمی که یکی از گزینه‌های اصلی و امیدهای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود، پس از این اتفاق در دیدار مقابل سالزبورگ تا پایان مسابقه در زمین نبود و در دقیقه ۸۰ تعویض شد که تیمش هم نتوانست نتیجه را جبران کند.

1750596
محرمی انگیزه زیادی داشت مثل دیدار با چلسی و میلان یک نمایش خوب دیگر در لیگ قهرمانان از خود بر جای بگذارد، اما مقابل سالزبورگ شانس با او یار نبود

یاران محرمی با شکست خارج از خانه یک بر صفر مقابل سالزبورگ اتریش ۳ امتیازی ماندند و موقتا در رتبه سوم جدول گروه E لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند که البته در صورت برتری چلسی در دیدار امشب برابر آ. ث. میلان به رده چهارم سقوط می‌کنند.

صادق محرمی که حضور ثابت در سه دیدار دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا داشته و در صحنه خطای پنالتی برابر سالزبورگ با کارت زرد جریمه شد، در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۱۰ بار به میدان رفته است.

1750588

 

دیدگاه‌ها