کد خبر : 1846745 | 14 مهر 1401 ساعت 10:58 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

اتهام بزرگ: انگلیس نمی‌خواهد ستاره آمریکا آماده باشد!

به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.

اتهام بزرگ: انگلیس نمی‌خواهد ستاره آمریکا آماده باشد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در سومین دیدار از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
پولیشیچ که شرایط سختی را از ابتدای فصل تا به حال تجربه کرده است، بار دیگر در بازی شب گذشته نیمکت‌نشین بود. او از ابتدای فصل تا به حال تنها در یک بازی در تمامی رقابت‌ها در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفته است. 
پس از این که رحیم استرلینگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از منچسترسیتی به چلسی ملحق شد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که این مهاجم آمریکایی از این باشگاه جدا شود و حتی شایعاتی درباره احتمال انتقال او به یوونتوس یا میلان به گوش رسید اما او در نهایت در استمفوردبریج ماند. 
حالا به نظر می‌رسد که کاسه صبر هواداران آمریکایی این بازیکن لبریز شده است و از او می‌خواهند که در اولین فرصت از چلسی جدا شود. 

1747021


یکی از آنها پس از بازی شب گذشته در توییتر نوشت:« هواداران چلسی خواهان جدایی پولیشیچ هستند، هواداران تیم ملی آمریکا خواهان جدایی پولیشیچ هستند. پس از جام جهانی باید تغییری رخ دهد.»
کاربر دیگری نوشت:« ژانویه خیلی هم نزدیک نیست. بهتر است او بازیکنی ثابت در تیمی کوچک باشد تا این که یک بازیکن معمولی در باشگاهی بزرگ باشد.»
یک از هواداران تیم ملی آمریکا با اشاره به هم‌گروه بودن این تیم با انگلیس در قطر اضافه کرد:« آیا شما فکر نمی‌کنید که چلسی در حال تضعیف پولیشیچ و حصول اطمینان از این موضوع است که او برای جام جهانی در شرایط خوبی قرار ندارد چون آنها با آمریکا هم‌گروه هستند؟»
هوادار دیگری نیز مدعی شد:« با توجه به این که جام جهانی نزدیک است، آیا این احتمال وجود دارد که چلسی به دنبال محدود کردن زمان بازی پولیشیچ باشد تا تاثیرگذاری او برابر انگلیس را کاهش دهد؟ یا من واقعا بیش از هم متوهم و مشکوک شده‌ام؟»

 

دیدگاه‌ها