کد خبر : 1846748 | 14 مهر 1401 ساعت 11:11 | 20.3K بازدید | 22 دیدگاه

مردان سرنوشت ساز در بازی استقلال – فولاد

خط دفاعی استقلال در 7 بازی اخیر 5 بار مغلوب شده که یکی از گل های حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

مردان سرنوشت ساز در بازی استقلال – فولاد

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که میانگین گل خورده استقلال در هر بازی کمتر از یک گل است اما ساپینتو باز در تمرینات تلاش می کند عملکرد این خط دفاعی را بهتر کند و در حالی که همه نگاه ها به مردان تهاجمی است، ساپینتو از آنها به عنوان مردان سرنوشت ساز تیمش یاد می کند.

از ابتدای بازی ها همزمان با حضور سید حسین حسینی در چارچوب دروازه، عارف غلامی و سیلوا در مرکز خط دفاعی به میدان آمده اند و این ترکیب تا اکنون تغییر نکرده است. این نشان می دهد سرمربی پرتغالی استقلال ازعملکرد این دو مدافع راضی است و بازیکنانی چون سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند برای بازی در این پست فعلا باید منتظر باشند، اما در کناره ها و در دو بازی اخیر کوین یامگا و جعفر سلمانی به میدان آمدند در حالی که پیش تر صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم در این پست بازی کرده اند. هنوز دقیقا مشخص نیست ساپینتو در بازی با فولاد این خط دفاعی را تکرار خواهد کرد و یا درکناره ها به دو ملی پوش تیمش بازی خواهد داد.

به هر صورت ساپینتو برای نمایش خوب تیمش در بازی با فولاد روی درخشش این بازیکنان حساب باز کرده است و معتقد است اگر این بازیکنان در انجام وظایف محوله خوب عمل کنند، بالاخره تیمش در فاز تهاجمی از موقعیت هایی که به دست می آورد، به گل می رسد و در نهایت سه امتیاز مسابقه را کسب می کند.

1750664

دیدگاه‌ها