کد خبر : 1846803 | 14 مهر 1401 ساعت 15:01 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

الهلال اجازه خرید بازیکن جدید ندارد!

با توجه به شرایط تعیین‌شده برای باشگاه‌های عربستانی، الهلال و الاتحاد اجازه جذب بازیکن در فصل در نقل و انتقالات زمستانی را ندارند.

الهلال اجازه خرید بازیکن جدید ندارد!

به گزارش ورزش سه، کمیته بهره‌وری مالی باشگاه‌های ورزشی عربستان شرایط اخذ گواهی صلاحیت مالی برای لیگ حرفه‌ای و دسته اول که به باشگاه‌ها حق فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ جاری ورزشی 2022-2023 را می‌دهد، اعلام کرد.

در بخشی این شرایط، کلیه تعهدات مالی سررسید و قابل پرداخت تا 30 سپتامبر به همراه پرداخت حقوق تا 31 اکتبر پیش‌بینی شده است.

همچنین تعهدات مالی، پرداختی‌ها (بازیکنان، باشگاه ها، کارکنان و مربیان) و تسویه پرونده‌هایی که برای آن احکام قطعی صادرشده، شروط دیگر اخذ این گواهی هستند.

عبدالله کبوها، رئیس کمیته بهره‌وری مالی عربستان روز گذشته در یک نشست خبری تصریح کرد: هر پرونده‌ای که برای آن حکم قطعی صادر شود اما پرداخت نشود مستقیما مشمول تعهدات مالی باشگاه‌ها خواهد شد؛ مثل پرونده محمد کنو که این بازیکن و باشگاه الهلال به پرداخت 20 میلیون ریال به النصر محکوم شدند.

کبوها توضیح داد: کمیته از طریق ایمیل مخصوص، مطالبات افراد یا باشگاه ها علیه یکدیگر را ​​از اتاق حل اختلاف، کمیته انضباطی، مرکز داوری و کمیته حرفه‌گرایی دریافت می‌کند.

عبدالله کبوها با تاکید بر اینکه این کمیته هیچ باشگاهی را مستثنی نمی‌کند اعلام کرد: با توجه به صدور رای از سوی مرکز داوری ورزش، باشگاه الهلال به دلیل محکومیت در پرونده محمد کنو و الاتحاد به خاطر پرونده عبدالرزاق حمدالله حق فعالیت در پنجره زمستانی را ندارند.

دیدگاه‌ها