کد خبر : 1846870 | 14 مهر 1401 ساعت 21:20 | 26K بازدید | 16 دیدگاه

رئیس نیوکسل: قهرمان انگلیس و اروپا می‌شویم

رئیس عربستانی باشگاه نیوکسل به هواداران وعده داد هدف این باشگاه کسب جام‌های قهرمانی در انگلیس و در اروپا است.

رئیس نیوکسل: قهرمان انگلیس و اروپا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نیوکسل به سالگرد انتقال مالکیت باشگاه به شرکتی از عربستان سعودی نزدیک می‌شود رئیس عربستانی نیوکسل با انتشار نامه‌ای سرگشاده به هواداران به آنها وعده داد که هدف بعدی باشگاه‌شان قهرمانی در انگلیس و در اروپا است.

1750848

یاسر الرمیان، مدیر بنیاد سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی است. بنیادی که سال گذشته هشتاد درصد سهام مالکیتی باشگاه نیوکسل را خریداری کرد تا مالکیت باشگاه را به دست بگیرد. الرمیان در حال حاضر ریاست نیوکسل را به عهده دارد. او در نامه سرگشاده خود از هواداران به خاطر خوشامدگویی گرم و حمایت‌شان از مدیران و مالکیت جدید سپاسگزاری کرد.

1750853

الرماین که چندین پست مهم در اختیار دارد و علاوه بر ریاست نیوکسل و مدیریت بنیاد سرمایه‌گذاری عربستان سعودی از مدیران اصلی شرکت نفتی این کشور، آرامکو، هم هست در این نامه سرگشاده خطاب به هواداران نیوکسل نوشت:" از همه شما به خاطر حمایت‌های بی‌نظیرتان متشکرم. خیلی خوب می‌دانم شما درون زمین و بیرون از زمین چه  نقشی در موفقیت تیم دارید. باشگاه‌های فوتبال را هواداران به جلو هدایت می‌کنند و هواداران این باشگاه پرشورترین و متعهدترین هواداران هستند.

در سالگرد به دست گرفتن مالکیت باشگاه توسط گروه ما می‌خواهم به نیابت از هیات مدیره باشگاه از همه هواداران تشکر کنم. ما هنوز راه درازی در پیش داریم ولی هر فصل برای ما قدمی به سوی هدف‌مان است. هدف ما این خواهد بود: تلاش برای قهرمانی در انگلیس و در اروپا".

دیدگاه‌ها