کد خبر : 1846928 | 15 مهر 1401 ساعت 14:30 | 4K بازدید | 7 دیدگاه

باید سه امتیاز را بگیریم

ناگلزمان: منتظر گلزنی مانه برابر دورتموند هستم

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.

ناگلزمان: منتظر گلزنی مانه برابر دورتموند هستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از پیروزی پرگل 5-0 برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی حساس مقابل دورتموند می کند. بازی در زمین دورتموند برگزار می شود و هر دو تیم نیز از هشت بازی قبلی خود 15 امتیاز کسب کرده اند. بایرن به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار دارد.

1736684

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:«دورتموند حریفی قدرتمند است و نمی توان 100 درصد پیش بینی کرد که فردا با چه سیستمی برابر ما بازی خواهند کرد. گاهی از جلو پرس می کنند و گاهی هم برابر تیم های قدرتمند، در زمین خودشان پرتعداد دفاع می کنند. دورتموند تا به اینجا فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در بهترین فرم نیز به ما رسیده اند.»

بایرن در هشت بازی قبلی برابر دورتموند برنده شده است. ناگلزمان در این رابطه گفت:«مهم است که فردا پیروزی نهم را کسب کنیم اما بازی فردا متفاوت است و ارتباطی با رویارویی‌های قبلی‌مان ندارد. بایرن در هر بازی باید پیروز شود و بازی فردا هم تفاوتی با بازی های دیگر ندارد. ما همیشه باید برتری‌مان را ثابت کنیم. این بازی از هر حیث مهم است و برابر یک رقیب مستقیم باید سه امتیاز را بگیریم.»

ناگلزمان در مورد وضعیت توماس مولر و جاشوا کیمیش که به کرونا مبتلا شده اند، گفت:«هر دو از قرنطینه خارج شده اند. مولر کمی علائم سرماخوردگی دارد و فردا در دسترس نیست.  در مورد کیمیش باید ببینیم او در تمرین امروز چه شرایطی خواهد داشت و سپس تصمیم خواهم گرفت که وارد فهرست شود یا خیر.»

1712443

وضعیت مصدومیت کینگزلی کومان:«کینگزلی شرایط خوبی دارد و برای بازی فردا در دسترس است. البته از ابتدا بازی نخواهد کرد و شاید در 30 یا 40 دقیقه پایانی او را به میدان بفرستم.»

تماس با نیکولاس زوله(مدافع سابق بایرن که اکنون در دورتموند است.):«خیر، من به زوله پیغام نداده ام و از او هم پیغامی نگرفته ام با این حال قطعا قبل از شروع بازی برخوردی گرم و صمیمی خواهیم داشت.»

1740772

ناگلزمان در مورد شرایط سادیو مانه گفت:«سادیو برابر ویکتوریا پلژن خوب بازی کرد و حالا کاملا آماده و با انگیزه است. از شرایط فعلی او راضی هستم. خوشحال می شوم اگر او فردا به دورتموند گل بزند و مطمئنم که خودش هم مشتاق گلزنی در بازی فرداست. منتظر درخشش او مقابل دورتموند هستم.»

اهمیت جمال موسیالا و جود بلینگام برای بایرن و دورتموند در بازی فردا:«هر دو برای تیم‌های‌شان بازیکنان مهمی هستند. بلینگام فصل فوق العاده خوبی داشته و البته سبک بازی او متفاوت با موسیالاست. جمال هم بسیار پیشرفت کرده و عملکردش تا به اینجا بسیار خوب بوده است. باید خوشحال باشیم که این دو بازیکن را در بوندسلیگا داریم.»

دیدگاه‌ها