کد خبر : 1846935 | 15 مهر 1401 ساعت 15:28 | 36.8K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جانشین جرارد پیکه زمستان در بارسلونا!

بارسلونا قصد دارد همین زمستان اینیگو مارتینز را از بیلبائو بخرد. این مدافع ملی پوش قرار است جانشین جرارد پیکه شود که احتمالا آخرین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد.

جانشین جرارد پیکه زمستان در بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز مدافع 31 ساله و باتجربه اتلتیک بیلبائو، در ابتدای فصل تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفت، اما در نهایت توافقی حاصل نشد. ماه گذشته نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد که مدیران بارسلونا پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون دیگر پاداش برای خرید اینیگو مارتینز ارائه دادند، اما این رقم توسط باشگاه بیلبائو رد شد.

1750969

امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسلونا قصد دارد در انتقالات زمستانی پیش رو مارتینز را به خدمت بگیرد و این مساله به اطلاع بازیکن و مدیر برنامه هایش رسیده است. جدایی احتمالی جرارد پیکه در تابستان 2023 و مصدومیت های متوالی مدافعان بارسا در هفته های اخیر سبب شده تا بارسلونا همین زمستان برای خرید مارتینز از بیلبائو اقدام کند.

1750978

بارسلونا خوشبین است با توجه به اینکه قرارداد مارتینز در پایان فصل تمام می شود، بیلبائو با انتقال او موافقت کند چرا که در غیر این صورت مارتینز تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد از بیلبائو جدا خواهد شد. رقم انتقال نیز قطعا مثل تابستان امسال نخواهد بود و بارسا مبلغ کمتری پرداخت خواهد کرد. همچنین موندودپورتیوو نوشته است که بارسلونا پس از اطمینان از وضعیت بدنی مارتینز که در ابتدای فصل مصدوم بود، برای خرید او پیشنهاد رسمی ارائه خواهد کرد. باید دید واکنش ارنستو والورده، مربی بیلبائو، چه خواهد بود و او با جدایی بهترین مدافعش موافقت می کند یا خیر. مارتینز یک دهه قبل نیز مورد توجه بارسا قرار داشت ولی در نهایت به دلیل تمدید قرارداد خاویر ماسکرانو، قید خرید او را زد.

دیدگاه‌ها