کد خبر : 1846995 | 15 مهر 1401 ساعت 19:23 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراض دوباره مسی‌ها بی مورد بود؛

هند مرگبار برای نجات تراکتور (عکس)

مدافع تراکتور با دریافت کارت زرد دوم، در اوایل نیمه دوم بازی امروز مقابل مس از زمین اخراج شد.

هند مرگبار برای نجات تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه دوم دیدار مس رفسجان و تراکتور در حالی شروع شد که میزبان با تک گل شاهین توکلی برنده راهی رختکن شده بود. شاگردان ربیعی نیمه دوم را هم تهاجمی شروع کردند و می توانستند خیلی زود به گل دوم هم برسند اما خطای هند مدافع تراکتور، اتفاقات دیگری را به همراه داشت.

یک ارسال عمقی برای شیمبا و فرار این بازیکن به سمت توپ، می رفت یک موقعیت تک به تک خطرناک را در داخل محوطه جریمه تراکتور به وجود بیاورد که پیش از آن، سید محمد حسینی با دست مانع از رسیدن توپ به مهاجم حریف شد؛ کاری که باعث شد او از زمین بازی اخراج شود.

مدافع تراکتوری‌ها که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود، برای جلوگیری از حمله خطرناک مسی‌ها، اقدام به خطای هند مسلمی کرد که کارت زرد دوم را برایش به همراه داشت. به این ترتیب او کارت قرمز را به جان خرید و با حفظ نتیجه یک بر صفر، تیمش را به تلاش برای به تساوی کشیدن بازی امیدوار نگه داشت.

فرزاد منصوری که مسی ها معتقد بودند در نیمه اول یک پنالتی برایشان نگرفته، در صحنه یاد شده، خطای هند را خارج از محوطه جریمه تشخیص داد و بی درنگ کارت زرد دوم را به حسینی نشان داده و او را اخراج کرد. در تصویری که مشاهده می کنید مشخص است که هند بازیکن تراکتور، خارج از محوطه جریمه بوده و اعتراض مسی‌ها که بازهم معتقد به پنالتی بودند این بار کاملا بی مورد بوده است.

1751124
1751125
1751126

دیدگاه‌ها