کد خبر : 1847010 | 15 مهر 1401 ساعت 20:03 | 46.6K بازدید | 23 دیدگاه

پیراهن یونایتد برای دی‌بروینه: باید آن را بسوزانم؟

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، واکنش جالبی به دریافت پیراهن منچستریونایتد به عنوان هدیه نشان داد.

پیراهن یونایتد برای دی‌بروینه: باید آن را بسوزانم؟

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه در فصل جدید بار دیگر توانایی‌هایش را در زمین و در ترکیب منچسترسیتی نشان داده و عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم را از آن خود کرده است. 
این ستاره بلژیکی در جریان پیروزی 3-6 منچسترسیتی برابر یونایتد نمایش درخشانی را در ترکیب تیم پپ گواردیولا ارائه کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر داشت. 
در حالی که چند روز بیشتر از این بازی نمی‌گذرد، حالا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
این بازیکن بلژیکی در این ویدیو در حالی دیده می‌شود که یکی از دوستانش پیراهن منچستریونایتد را به او هدیه می‌کند و نکته جالب اینجاست که نام و شماره او نیز روی این پیراهن حک شده است. 

1751142
دی‌بروینه در حالی این پیراهن را دریافت می‌کند که با دیدن آن بسیار متعجب شده و به شکل عجیبی شروع به خندیدن می‌کند و سپس می‌گوید:« حالا باید آن را بسوزانم؟» 
او سپس می‌گوید:« اکثر رویاها صرفا یک فریب هستند، اینطور نیست؟» و اینجاست که دوستش به او پیشنهاد می‌دهد که پیش از این که شرایط بیشتر از این عجیب شود، این ویدئو را قطع کنند. 
این ویدئو در حالی به پایان می‌رسد که دی‌بروینه در حال نشان دادن علامت بریدن سر به دوستش است تا مشخص شود که به هیچ وجه از هدیه‌ای که گرفته راضی نیست و این موضوع با استقبال هواداران سیتی روبرو شده است. 
 

دیدگاه‌ها