کد خبر : 1847036 | 15 مهر 1401 ساعت 21:28 | 83.2K بازدید | 26 دیدگاه

جام ملت های فوتسال آسیا 2022؛

سرمربی ژاپن: خوشبختانه فردا شمسایی بازی نمی‌کند!

سرمربی ژاپن اعلام کرد که شاگردانش از چالش بزرگی که پیش روی آنهاست استقبال کرده و اعتماد به نفس بالایی دارند.

سرمربی ژاپن: خوشبختانه فردا شمسایی بازی نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن با غلبه بر ازبکستان به دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا راه یافت تا مثل سال 2018 با ایران سر قهرمانی مبارزه کند. کوگوره، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی فینال اعلام کرد که از قدرت تهاجمی ایران که 37 گل در 5 بازی زده به خوبی آگاه است ولی شاگردانش از چالش بزرگ استقبال کرده و با توجه به عملکردی که در بازی های قبل داشته اند، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.

او با تمجید از سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما از حضور در اینجا خوشحالیم و به بازیکنانمان افتخار می کنم. من شخصاً 20 سال است که شمسایی را به عنوان یک دوست و بازیکن می شناسم. خوشحالم که مقابل او و تیم قدرتمندش بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ژاپن از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی مقابل ایران خبر داده و افزود: آنها همیشه رقیب سرسخت ما هستند اما برای فینال آماده هستیم. با اعتماد به نفسی که بچه ها دارند تمام تلاش خود را خواهیم کرد که ایران را شکست داده و قهرمان آسیا شویم.

او در مورد قدرت خط حمله ایران تاکید کرد: دیدار فینال یک مسابقه کاملاً متفاوت از نیمه نهایی یا سایر مسابقات قبلی ما خواهد بود. از نظر روانی باید شرایط خوبی داشته و در دفاع سخت تلاش کنیم تا راه را به روی خط حمله شگفت انگیز ایران بسته و تا حد امکان بازی را کنترل کنیم. من انتظار دارم بازیکنان با استعدادم بال های خود را باز کنند تا بهترین بازی خود را انجام دهند. ما هیچ استراتژی خاصی برای بستن حملات ایران نداریم، اما خبر خوب این است که فردا وحید شمسایی در زمین بازی نیست!

دیدگاه‌ها