کد خبر : 1847087 | 16 مهر 1401 ساعت 10:09 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

موج سرقت در سری A: ماشین هافبک رم دزدیده شد

مادی کامارا، هافبک رم، جدیدترین قربانی سارقان ایتالیایی لقب گرفته است.

موج سرقت در سری A: ماشین هافبک رم دزدیده شد

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره سرقت از فوتبالیست‌ها در ایتالیا در روزهای اخیر بسیار داغ بوده است و اتفاقی که برای آنخل دی‌ماریا رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
سه سارق پنجشنبه شب در حالی قصد ورود به خانه این ستاره یوونتوس را داشتند که دوشان ولاهوویچ نیز مهمان این بازیکن بود و این اتفاق باعث ایجاد هراس شدیدی بین آنها شد، خصوصا که گفته شده بود این سه سارق که یکی از آنها نیز دستگیر شد مسلح بودند. 
اما به نظر می‌رسد که این موضوع فقط به شهر تورین محدود نمی‌شود و شرایط در رم نیز بهتر از اتفاقاتی که در تورین رخ می‌دهد نیست. 

1751247
کامارا که تابستان امسال به صورت قرضی از المپیاکوس به رم منتقل شد و در طول این مدت فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش نداشته و صرفا چند بار به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ ایتالیا یا لیگ اروپا به میدان رفته، حالا با مشکلی جدی روبرو شده است. 
این هافبک 25 ساله روز گذشته ماشینش را در مرکز شهر رم پارک کرد و برای انجام کاری از آن دور شد اما پس از یک ساعت وقتی برگشت متوجه شد که ماشینش آنجا نیست و به سرقت رفته است. 
این بازیکن اهل غنا بلافاصله با مترجمش تماس گرفت تا بتواند این موضوع را با پلیس ایتالیا در میان بگذارد و حالا امیدوار است که بتواند به زودی  ماشینش را پیدا کند تا شرایط برایش از این دشوارتر نشود. 
 

دیدگاه‌ها