کد خبر : 1847121 | 16 مهر 1401 ساعت 11:51 | 46.3K بازدید | 24 دیدگاه

گواردیولا: هر بازیکنی با مسی مقایسه شد شکست خورد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که نباید ارلینگ هالند را با لیونل مسی مقایسه کرد.

گواردیولا: هر بازیکنی با مسی مقایسه شد شکست خورد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که این بازیکن در چند هفته اخیر بارها با مسی مقایسه شود و این موضوع چندان به مذاق گواردیولا خوش نیامده است. 
این ستاره نروژی از زمان بر تن کردن پیراهن سیتی از ابتدای فصل تا به حال 19 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده که آماری خیره‌کننده برای او به حساب می‌آید.
او همچنین سه هت تریک در لیگ برتر انجام داده و این در حالی است که تنها هشت بازی در این رقابت‌ها انجام داده و به این ترتیب، رکورد سریع‌ترین هت تریک را از آن خود کرده است. 
این آمار درخشان باعث شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها به او معطوف شود و گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره هالند به خبرنگاران گفت:« اگر ما خوب بازی کنیم، می‌توانیم توپ‌های بیشتری روی محوطه جریمه بفرستیم. ما قرار نیست فقط به او متکی باشیم. ما در دیدارهای گذشته لیگ قهرمانان دیدیم که همه چیز در کنترل سرمربی و بازیکنان نیست.»

1750711
او با اشاره به شرایط تیمش در این فصل اظهار داشت:« ما باید سطح بالاتری را از خودمان نشان دهیم. کاری که ما باید برابر حریفان انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که سطح ما بالاتر است و به اندازه کافی خوب هستیم.»
سرمربی سیتی در پاسخ به سوالی درباره مقایسه مسی و هالند اضافه کرد:« هیچ‌کس با مسی قابل مقایسه نیست. مردم مدام از لئو و ارلینگ صحبت می‌کنند اما من چنین نظری ندارم. از زمان شروع به کار من چند مسی جدید به دنیا معرفی شده است؟ 10 یا 15 بازیکن؟ اما همه آنها شکست خوردند.»
 

دیدگاه‌ها