کد خبر : 1847135 | 16 مهر 1401 ساعت 12:21 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوج فشار روی ژابی آلونسو در همین اول کار

بایر لورکوزن امروز در یک بازی حساس به مصاف شالکه خواهد رفت.

 اوج فشار روی ژابی آلونسو در همین اول کار

به گزارش "ورزش سه"، تنها 52 ساعت پس از معرفی به عنوان سرمربی جدید بایرلورکوزن، ژابی آلونسو باید در اولین بازی خود با این تیم یک برد به دست آورد. جایی که آن ها باید به مصاف تیم رده پانزدهمی شالکه بروند.

در صورت شکست برابر شالکه، لورکوزن وضعیت فوق‌العاده بدتری را هم در جدول تجربه خواهد کرد. اما یک مشکل برای آلونسو وجود دارد و آن هم این است که او فقط دو روز فرصت تمرین با لورکوزن را داشته تا آماده این بازی شود. این در حالی‌ است که ایده او برای ارائه بازی مالکانه به زمان بیشتری برای تمرین احتیاج دارد.

در وهله اول، جانشین سیوانه به لحاظ بحث روانشناسی باید لورکوزن را متحول کند. همان‌طور که خود ژابی آلونسو هم گفت: "اول از همه، من می‌خواهم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم، روحیه آنها را احساس کنم. ما به انرژی جدید و این باور نیاز داریم که می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم."

از طرف دیگر آلونسو خیلی زود گفت‌وگوی انفرادی با بازیکنان خود را آغاز کرده است. برای مثال آمینه عدلی 22 ساله را برای یک گپ کوتاه در آغوش گرفت. سرمربی جدید بایر لورکوزن، با نگاهی دقیق نیمکت این تیم را ارزیابی خواهد کرد تا دریابد که چه کسی واقعاً به پروژه آنها علاقه دارد. آلونسو گفت: 'پس از بازی شنبه اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که باید بهبود دهیم، خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها