کد خبر : 1847162 | 16 مهر 1401 ساعت 14:18 | 12.6K بازدید | 32 دیدگاه

برای اعتراض به داوری؛ آجورلو به دیدار تاج می‌رود

مدیرعامل استقلال برای اعتراض به وضعیت داوری دیدار روز گذشته با فولاد، به دیدار مهدی تاج می‌رود.

برای اعتراض به داوری؛ آجورلو به دیدار تاج می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های پس از دیدار روز گذشته استقلال و فولاد همچنان ادامه دارد. آبی‌ها نسبت به تصمیمات حمید حاج‌ملک قاضی میدان معترضند و اعتقاد دارند که باید برای آنها، حداقل یک خطای پنالتی اعلام می‌شد. اتفاقی که رخ نداد و از روز گذشته، اعتراض بازیکنان و مدیران باشگاه را به دنبال داشته است.

پس از اینکه بازیکنان و مربیان استقلال در پایان دیدار روز گذشته مصاحبه‌هایی را در اعتراض به وضعیت داوری انجام دادند، شب گذشته نیز فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی‌پوشان، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی مراتب اعتراض خود را اعلام کرد و صبح امروز نیز این باشگاه، بیانیه‌ای را منتشر و وضعیت داوری را خجالت‌آور، ناامیدکننده و شوکه‌کننده نامید.

اعتراض استقلالی‌ها به وضعیت داوری حاج‌ملک به همین‌جا محدود نمی‌شود و اکنون رسانه رسمی آبی‌ها از دیدار مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه با رئیس فدراسیون در اعتراض به اتفاقات رخ داده خبر می‌دهد.

در ابتدای این اطلاع‌رسانی صورت گرفته این‌گونه آمده است: «مدیرعامل باشگاه استقلال، برای دفاع از حقوق تضییع شده این باشگاه در خصوص داوری در مسابقات این فصل لیگ برتر، به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود.»

در ادامه نیز رسانه رسمی استقلال اقدام به انتشار صحبت‌های محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای آبی‌ها کرده که گفته است: «پس از دیدار مقابل فولاد در خصوص اشتباهات سریالی و ادامه‌دار داوری در مسابقات استقلال صحبت کردیم. متاسفانه به صورت مکرر علیه استقلال تصمیمات نادرست گرفته می‌شود و عملکرد داوران باعث تضییع حقوق این باشگاه و تغییر نتایج شده است. با توجه به اعتراض‌های قبلی به کمیته داوران، این‌بار مدیرعامل باشگاه قصد دارد جهت دفاع از حقوق استقلال، در اولین فرصت با ریاست فدراسیون فوتبال ملاقات کند.»

در بخش پایانی صحبت‌های معاون ارتباطات استقلال نیز این‌گونه آمده است: «اشتباهات عجیب و حق‌خوری در بازی‌های استقلال بارها تکرار شده و باید متوقف شود. شاید بالاترین مقام فوتبالی در کشور بتواند اشتباهات سریالی علیه استقلال را متوقف کند و باعث اجرای عدالت در لیگ برتر شود.»

این در شرایطی است که هنوز کمیته داوران واکنشی به اتفاقات دیدار روز گذشته نداشته و تنها خبری مبنی بر شکایت آنها از فرشید سمیعی منتشر شده که شب گذشته درخواست کرده بود تماس های تلفنی داوران کنترل شود.

دیدگاه‌ها