کد خبر : 1847190 | 16 مهر 1401 ساعت 16:27 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

فرشاد و دو بازی نیمکت نشینی مطلق؛

احمدزاده در لیست سیاه ژوزه مورایس؟

برای دومین بازی پیاپی خبری از فرشاد احمدزاده در لیست طلایی پوشان اصفهانی نبود.

احمدزاده در لیست سیاه ژوزه مورایس؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل که شروع شد فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد بودند که در ترکیب دیدار برابر استقلال به ترتیب وینگر راست و چپ استقلال بودند؛ این ترکیب البته در بازی دوم دستخوش تغییر شد و محمدرضا حسینی به جای احمدزاده به ترکیب اصلی رسید. با این حال احمدزاده در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
در مصاف هفته سوم هم فرشاد احمدزاده برای دومین بازی پیاپی فرصت حضور ثابت پیدا نکرد ولی در مقابل فولاد خوزستان به ترکیب اصلی رسید و در مصاف دربی اصفهان هم سومین حضور ثابت را در پنجمین بازی فصل تجربه کرد.
درنهایت پیش از اینکه لیگ به دلیل فیفادی شهریورماه تعطیل شود، شاهد آخرین حضور فیکس فرشاد احمدزاده مهره فانتزی سپاهان در مقابل آلومینیوم بودیم، اما حالا و پس از وقفه سه هفته‌ای انگار برخی مسائل به مانند سابق نیست.
احمدزاده که در 30 سالگی از پختگی بالایی برخوردار است و طی سال‌های اخیر یکی از مهره‌های تاثیرگذار لیگ برتر در فولاد خوزستان و سپس سپاهان بوده، در دو بازی قبلی تیمش مقابل هوادار و سپس پرسپولیس در کمال تعجب فرصت حضور در زمین مسابقه را نه به عنوان یار ثابت و نه به عنوان یار تعویضی پیدا نکرد تا ابهاماتی درباره شرایط او در اردوی طلایی پوشان ایجاد شود.
البته احمدزاده در هر دو بازی قبلی تیمش در فهرست تیم بود ولی برخلاف 6 بازی ابتدایی که همواره یکی از بازیکنان ثابت تیم بود یا در نیمه دوم وارد زمین می‌شد، به نیمکت چسبیده است؛ موضوعی که چندان طبیعی به نظر نمی‌‍رسد.

دیدگاه‌ها