کد خبر : 1847349 | 17 مهر 1401 ساعت 15:43 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

فعلا روی ذوب‌آهن و کلاس‌هایم متمرکزم؛

پاسخ منفی حدادی‌فر به پیشنهاد سرمربیگری

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به پیشنهاد مدیران باشگاه ون پارس برای پذیرش سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه جواب رد داد.

پاسخ منفی حدادی‌فر به پیشنهاد سرمربیگری

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه ون پارس اصفهان در پایان هفته چهارم بود که با کناره گیری سعید جهانگیری سرمربی خود مواجه شدند تا در اولین فصل حضور در مسابقات لیگ دسته اول با چالش جدیدی مواجه شوند. آنها طی سه هفته اخیر هم نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند تا حالا مدیران این باشگاه در آستانه دیدار هفته هشتم برابر سایپا به فکر انتخاب سرمربی جدید باشند.
در این بین قاسم حدادی‌فر یکی از گزینه‎‌های احمد تحسیری مدیرعامل باشگاه ون پارس بوده که البته این پیشنهاد با پاسخ منفی کاپیتان سابق سبزپوشان اصفهانی و مربی فعلی این تیم همراه شده است.
در همین رابطه گفت‌وگویی کوتاه با قاسم حدادی‌فر داشتیم که مربی ذوب‌آهن در واکنش به این موضوع اینطور پاسخ داد:« پیش از هر چیزی باید از اعتماد آقای تحسیری تشکر کنم که این پیشنهاد را به من دادند ولی همانطور که می‌دانید در فصل جدید چالش جدیدی را در مربیگری با ذوب‌آهن آغاز کرده‌ام که دوست دارم آن را ادامه بدهم و به سرانجام برسانم. از سوی دیگر در کلاس‌های مربیگری شرکت دارم و می‌خواهم فعلا تمرکزم را روی ذوب‌آهن و پایان کلاس‌هایم بگذارم. باز هم از پیشنهاد آقای تحسیری تشکر می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای ون پارس رقم بخورد.»

دیدگاه‌ها