کد خبر : 1847364 | 17 مهر 1401 ساعت 17:04 | 33.1K بازدید | 7 دیدگاه

فروزان در برد ۵ گله ۴ نشان داد(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان چهارمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد.

فروزان در برد ۵ گله ۴ نشان داد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری پُر گل گل‌گهر سیرجان در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در شرایطی منجر به صدرنشینی شاگردان امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر شد که دریافت گل در این مسابقه امکان داشت رتبه این تیم را یک پله پایین‌تر بیاورد، اما محسن فروزان توانست دروازه خود در این مسابقه را بسته نگه دارد.

محسن فروزان که نوار کلین‌شیت‌های متوالی‌اش در لیگ برتر در دیدار اخیرشان مقابل استقلال پاره شده بود، در بازی برابر نفت مسجدسلیمان دوباره توانست اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را ندهد و ضمن ثبت یک کلین‌شیت دیگر، موجب شود با خیال راحت این مسابقه را تمام کنند و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس و استقلال، صدرنشین شوند.

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان که روی سه شوت بازیکنان نفت مسجدسلیمان واکنش خوبی داشت، در این مسابقه توانست چهارمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند تا نیمی از دیدارهای تیمش را بدون گل خورده تمام کرده باشد و امیدوار است همین روند را در بازی‌های آینده نیز دنبال کند.

فروزان هفته آینده مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد و امیدوار است در مسابقه خانگی گل‌گهر سیرجان دوباره کلین‌شیت کند و به برتری برسند تا همچنان صدرنشین بمانند.

1751714

دیدگاه‌ها