کد خبر : 1847391 | 17 مهر 1401 ساعت 20:27 | 39.1K بازدید | 32 دیدگاه

آرسنالی‌ها هم قبول دارند؛ برای لیورپول پنالتی گرفته نشد

بعد از جنجال در نیمه اول دیدار امشب آرسنال و لیورپول به خاطر برخورد توپ به دست مدافع آرسنال در محوطه جریمه، حتی هواداران این تیم هم معتقدند این صحنه پنالتی به سود لیورپول بوده است.

آرسنالی‌ها هم قبول دارند؛ برای لیورپول پنالتی گرفته نشد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار امشب آرسنال و لیورپول که همچنان در جریان است؛ صحنه بحث‌برانگیزی در محوطه جریمه آرسنال اتفاق افتاد که سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخورد توپ به دست گابریل، مدافع آرسنال، که با وجود اعتراض شدید بازیکنان لیورپول به سود آنها اعلام پنالتی نشد.

دیوگو ژوتا بازیکن لیورپول سعی کرد در محوطه جریمه آرسنال توپ را از بالای سر گابریل عبور دهد اما توپ به دست او که بالا آورده شده بود برخورد کرد. با وجود اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی لیورپول و حتی بررسی صحنه توسط VAR، داور تصمیم اولیه خود برای اعلام نکردن پنالتی را تایید کرد. 

1751754
1751755

اما تکرار صحنه در پخش تلویزیونی باعث شده حتی هواداران آرسنال هم این صحنه را پنالتی بدانند. یک هوادار آرسنال در توییتر نوشت:" آخر چطور می‌شود که این هند گابریل پنالتی نباشد؟ البته من که شکایتی ندارم".

یک توپچی دیگر می‌گوید:" داور در این صحنه حق لیورپول را خورد. این صحنه و هند گابریل باید حتما پنالتی اعلام شود. من با اینکه هوادار آرسنالم ولی علت پنالتی نگرفتن داور را نمی‌فهمم".

دیدگاه‌ها