کد خبر : 1847406 | 18 مهر 1401 ساعت 00:19 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

داستان میشیچ؛ از جنگ با سرطان تا بازی در قطر

یوسیپ ماسیچ، ستاره این روزهای دیناموزاگرب که در کرواسی او را جایگزینی مناسب برای بروزویچ در تیم ملی می‌دانند دو سال پیش در آستانه مرگ و در حال مبارزه سنگین با سرطان بود.

داستان میشیچ؛ از جنگ با سرطان تا بازی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، یوسیپ ماسیچ این روزها یکی از چرخ‌دنده‌های مهم ماشینی است که دیناموزاگرب در این فصل برای حضور در لیگ فوتبال کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا ساخته و پرداخته است.

میشیچ آن قدر خوب بازی می‌کند که آنته چاچیچ، سرمربی دینامو، حتی فکر اینکه او را در یک بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان نفرستد؛ به سرش راه نمی‌دهد. این ستاره کروات که به جز دینامو سابقه بازی در اسپورتینگ و پائوک را هم دارد این روزها در کرواسی هواداران زیادی پیدا کرده که خواهان حضورش در تیم ملی این کشور هستند.

1751812

میشیچ اخیرا به یک تلویزیون کروات گفت:" صحبتهای زیادی درباره دعوت شدنم به تیم ملی مطرح است ولی چه بگویم. من آماده و سالم هستم و امیدوارم تا قبل از جام جهانی با انجام چند بازی خوب دیگر شانسم را برای بازی در جام جهانی بیشتر کنم. همه چیز بستگی به سرمربی تیم ملی دارد".

میشیچ 29ساله در پستی بازی می‌کند که زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در این پست با کمبود گزینه مواجه است. این ستاره کروات در همان پستی بازی می‌کند که برزویچ و کریستین یاکیچ حضور دارند. در دور اخیر لیگ ملتهای اروپا دالیچ او را در فهرست ذخیره دعوت‌شده‌ها گذاشته بود.

اما دو سال پیش میشیچ شرایطی بحرانی را پشت سر می‌گذاشت و به دلیل ابتلا به سرطان بیضه با مرگ نبرد می‌کرد. اما او در کمتر از دو سال نه تنها سرطان را شکست داده بلکه این روزها در چمپیونزلیگ به میدان می‌رود و بیش از هر زمانی امیدوار به بازی در زمین‌های چمن قطر در بزرگترین تورنمنت دنیای فوتبال است.

میشیچ که دو سال پیش در جریان مبارزه‌اش با سرطان به مدت 6 ماه از میادین دور بود در یک مصاحبه گفت:" شکست دادن سرطان بزرگترین پیروزی زندگی من است. اینکه بعد از چنان بیماری سهمگینی به فوتبال برگردم و امروز در چمپیونزلیگ بازی کنم برایم باعث افتخار است".

دیدگاه‌ها