کد خبر : 1847522 | 18 مهر 1401 ساعت 16:45 | 25.7K بازدید | 22 دیدگاه

افزایش تردیدها در مورد گلر بلژیکی

تیبو کورتوا غایب بزرگ رئال در ال‌کلاسیکو؟

برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.

تیبو کورتوا غایب بزرگ رئال در ال‌کلاسیکو؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید هفته پیش اعلام کرد که تیبو کورتوا در بازی برابر اوساسونا غایب خواهد بود. گلر بلژیکی به دلیل مشکل سیاتیک قسمت چپ بدنش قادر به همراهی رئال در آن بازی نبود و بازی برابر شاختار و سپس ختافه را نیز از دست داد. او فردا شب برابر شاختار در بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان نیز حضور ندارد و آندری لونین گلر ثابت کهکشانی ها خواهد بود.

1749581

کورتوا تا قبل از بازی برابر اوساسونا، از حیث دقایق حضور در زمین، بالاتر از وینیسیوس، داوید آلابا و فده والورده شماره یک رئال بود. او در هر دو بازی بلژیک در لیگ ملت های اروپا برابر ولز و هلند نیز به شکل ثابت بازی کرد و مشکل او پس از بازی با هلند شدت پیدا کرد.

1744251

هرچند در ابتدا گفته می شد که کورتوا قطعا به ال‌کلاسیکو خواهد رسید اما واقعیت این است که گلر بلژیکی هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند و تحت اختیار فیزیوتراپ های رئال قرار دارد. برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که احتمال رسیدن او به ال کلاسیکو اندک است، در حالی که هفته قبل حضور او را 100 درصد قطعی می دانستند. باید دید پس از بازگشت رئال از لهستان(محل برگزاری بازی با شاختار) کورتوا چه شرایطی خواهد داشت و می تواند در تمرین رئال حاضر شود یا خیر. تنها 6 روز دیگر به ال‌کلاسیکو زمان باقی است و غیبت کورتوا در این بازی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها