کد خبر : 1847574 | 19 مهر 1401 ساعت 09:57 | 55.8K بازدید | 13 دیدگاه

تلاش برای جذب ستاره انگلیسی: هالند وارد عمل شد

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در تلاش است تا جود بلینگام را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

تلاش برای جذب ستاره انگلیسی: هالند وارد عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در چند فصل اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین و با استعدادترین بازیکنان حال حاضر اروپا که می‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد معرفی کرده است. 
این ستاره انگلیسی در سال 2020 از بیرمنگام به بروسیا دورتموند ملحق شد و در طول دوران حضورش در بوندسلیگا توانست تجربیات بسیاری را به دست آورد و حتی در سن 19 سالگی به بازوبند کاپیتانی دورتموند نیز برسد. 
همین درخشش در ترکیب دورتموند و همچنین علاقه گرت ساوت‌گیت به او باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن برای فصل آینده باشند. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی مدعی شده بودند که رئال مادرید شانس اول جذب بلینگام است و مدیران این باشگاه پیشنهادی را نیز برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو آماده کرده‌اند تا بتوانند دورتموند را برای انجام این انتقال متقاعد کنند. 

1745313
اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که رئال یک رقیب جدی در مسیر جذب بلینگام دارد که ممکن است باعث دردسر این باشگاه شود و کار را برای آنها سخت کند. 
منچسترسیتی در حال بررسی شرایط جذب این ستاره انگلیسی است و از یک اهرم بسیار مهم در این راه بهره‌ می‌برد که هالند نام دارد. این دو بازیکن پیش از این در دورتموند با یکدیگر هم‌بازی بودند و رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند. 
هالند مشتاق است که دوباره با بلینگام در ورزشگاه اتحاد هم‌بازی شود و امیدوار است که بتواند او را برای پیوستن به جمع سیتیزن‌ها در تابستان سال آینده میلادی متقاعد کند. 
 

دیدگاه‌ها