کد خبر : 1847614 | 19 مهر 1401 ساعت 13:33 | 27.7K بازدید | 12 دیدگاه

تفاوت مودریچ: چرا لوکیتا اسطوره رئال است؟

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیش از بازی برابر شاختار دونتسک نشان داد که چرا از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد می‌شود.

تفاوت مودریچ: چرا لوکیتا اسطوره رئال است؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت.
بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال به عنوان ستاره‌های غیر قابل دسترس شناخته می‌شوند. بسیاری می‌گویند که آنها با توجه به میزان دستمزد و محیطی که در آن قرار دارند، از دنیای واقعی و مردم عادی دور هستند.
با این حال، همه مردم یکسان نیستند و این موضوع شامل بازیکنان فوتبال هم می‌شود. تفاوت‌هایی بین آنها وجود دارد و در آخر همه چیز به شخصیت و شیوه برخورد مربوط است.
رئال مادرید روز گذشته برای برگزاری بازی برابر شاختار وارد ورشو شد و هواداران بسیاری برای دیدن بازیکنان و گرفتن امضا از آنها در بیرون از هتل جمع شده بودند اما بازیکنان این تیم بی‌توجه به این هیجان و شور از کنار آنها عبور کردند و وارد هتل شدند.
البته که ماموران امنیتی و حفاظ‌هایی برای مراقبت از آنها نیز تدارک دیده شده بود تا  بتوانند با فاصله چند متری از جمعیت حاضر از اتوبوس به داخل هتل بروند و آنها هم بی‌تفاوت به هوادارانی که درخواست امضا داشتند عبور کردند.
اما یکی از بازیکنان رئال بود که نتوانست بی‌‎تفاوت بماند. مودریچ بدون مکث پس از پیاده شدن از اتوبوس به سمت آنها رفت تا پیراهن‌هایشان را امضا کند.
رسانه‌های اسپانیایی از این حرکت ستاره رئال مادرید استقبال کردند و تحسین‌های بسیاری روانه این هافبک کروات شد. مارکا در مطلبی با اشاره به این اقدام مودریچ نوشت:« این رفتاری است که نشان می‌دهد چرا او یک اسطوره است!»

دیدگاه‌ها