کد خبر : 1847740 | 20 مهر 1401 ساعت 10:59 | 25.2K بازدید | 13 دیدگاه

رئیس کمیته داوران، ناظر بازی با ذوب‌آهن

دیدار دوباره استقلال و افشاریان پس از چند روز جنجالی

استقلال و خداداد افشاریان که در هفته جاری مواضع سختی را علیه همدیگر گرفته بودند، خیلی زود با هم دیدار می‌کنند.

دیدار دوباره استقلال و افشاریان پس از چند روز جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی با فولاد، باشگاه استقلال به شدت نسبت به قضاوت حمید حاج‌ملک معترض بود و آبی‌ها در بیانیه‌های متعددی که منتشر کردند، از عدم اعلام پنالتی به سود این تیم شکایت داشتند. صحبت‌هایی که به تلویزیون و رسانه‌ها نیز کشیده شد.

خداداد افشاریان، به عنوان رئیس کمیته داوران طی تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر، صحبت‌های تندی را علیه فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال، به زبان آورد و مدعی بود که درخواست او برای دریافت حکم قضایی و شنود تماس‌های تلفنی داوران، خانواده آنها را تحت فشار قرار داده است.

افشاریان در این تماس به انتقاد شدید از معاون حقوقی آبی‌ها پرداخت و اظهار داشت که سمیعی مهمان چند ماهه فوتبال است اما گفته‌های او اثر درازمدت بر فوتبال کشور دارد و آنها باید پاسخگوی هواداران باشند.

ویدئو: 261868

در ادامه نیز افشاریان مدعی شد تمامی تصمیمات حاج‌ملک صحیح بوده است. این ادعا با واکنش آبی‌ها را در پی داشت و آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مجموعه مواضع کمیته داوران و آقای حاج ملک، ناامیدکننده و تاسف‌آور است. در حالی که کارشناسان بر اجحاف نسبت به استقلال در دیدار مقابل فولاد تاکید کردند، این کمیته و به تازگی داور این دیدار بدون توجه به ضعف خود و بدون شنیدن نظر کارشناسان راه را بر نقد بستند و بر رویه قدیمی اصرار کردند.»

حالا و در فاصله 2 روز از مجادلات شدید میان استقلال و رئیس کمیته داوران، آنها در مسابقه حساس روز جمعه با یکدیگر دیدار خواهند کرد. اسامی داوران هفته نهم نیز اعلام شد که نکته جالب، حضور افشاریان در دیدار میان آبی‌های پایتخت و ذوب‌آهن است. جایی که وی قرار است به عنوان ناظر داوری این مسابقه حساس در کنار زمین حاضر شود.

این در شرایطی است که ذوبی‌ها نیز در روزهای گذشته با انجام مصاحبه‌‎های متعدد از نگرانی خود برای داوری بازی با استقلال صحبت کرده‌اند و شاید حضور رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر این بازی، جلوگیری از تنش‌ها و اعتراضات هر 2 تیم به تصمیمات تیم داوری باشد.

دیدگاه‌ها