کد خبر : 1847786 | 20 مهر 1401 ساعت 14:51 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

ساپینتو نیست ولی دلش به این بازیکن گرم است

محمد محبی به عنوان موثرترین خرید فصل آبی‌ها برابر ذوب‌آهن هم امید اول استقلالی‌ها است.

ساپینتو نیست ولی دلش به این بازیکن گرم است

به گزارش "ورزش سه" آخرین تمرین تاکتیکی پرفشار استقلال پیش از دیدار حساس مقابل ذوب‌آهن امروز برگزار شد. محمد محبی، ستاره این فصل استقلال که در سه مسابقه اخیر تیمش موفق به گلزنی شده، امیدوار است تا برای بازی مهم روز جمعه آبی‌ها در فولادشهر هم با گلزنی بار دیگر تاثیرگذاری‌اش در ترکیب استقلال را نمایان کند.
محبی که با اصرار شدید ساپینتو به واسطه شناخت از او در لیگ پرتغال توسط استقلال جذب شده، به خوبی پاسخ اعتماد این مربی را داده و تا اینجای فصل با سه بار گلزنی مقابل نساجی، گل‌گهر و فولاد نقش زیادی در امتیازگیری آبی‌ها و بازگشت به فرم مطلوب داشته است. دعوت مجدد به تیم ملی بعد از بازی برابر فولاد انگیزه‌های این بازیکن برای دیدار ذوب‌آهن را هم دوچندان کرده مخصوصا که با توجه به مصدومیت سردار آزمون، حضور یک مهاجم دیگر در لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطعی است و محبی هم برای به دست آوردن این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
غیبت ریکاردو ساپینتو در بازی مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت توسط کمیته انضباطی، دشواری این مسابقه را برای مدافع عنوان قهرمانی بیشتر می‌کند اما روند رو به رشد استقلال و خلق موقعیت‌های پرشمار در برابر تیمی مثل فولاد با آن ساختار دفاعی، یک دلگرمی ویژه به این سرمربی پرتغالی برای روز جمعه می‌دهد. به خصوص که بازیکن مورد علاقه‌اش در استقلال هم این روزها در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و می‌تواند کار را در فولادشهر برای آبی‌ها درآورد.

دیدگاه‌ها