کد خبر : 1847845 | 20 مهر 1401 ساعت 18:51 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

سرخیو آگوئرو:

ارلینگ هالند می‌تواند رکوردهای زیادی بزند

سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، معتقد است ارلینگ هالند می تواند رکوردهای بزرگی را به نام خود ثبت کند.

ارلینگ هالند می‌تواند رکوردهای زیادی بزند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، خرید نروژی و جدید منچسترسیتی، در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای داشته و چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شده است. به نظر می رسد در صورت ادامه این روند، او در سال های آتی می تواند نام خود را در بین بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ثبت کرده و حتی رکورد ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را نیز به خود اختصاص دهد. حالا سرخیو آگوئرو مدعی شد که اگر ارلینگ هالند این ثبات را  حفظ کند، در سال‌های آینده نیز به این رکوردشکنی ادامه خواهد داد.

1751403

سرخیو آگوئرو گفت: "اگر بخواهم به طور خاص در مورد عملکرد ارلینگ هالند در مقطع اخیر صحبت کنم، باید بگویم این بازیکن از قدرت و غریزه خاصی برای گلزن برخوردار است که او را تبدیل به بازیکنی بسیار خطرناک در زمین برای حریفان می کند. ارلینگ هالند از تمام ویژگی های لازم برای خلق آمار و ارقام شگفت انگیز و فوق العاده در سال های آینده برخوردار است.

همچنین به خصوص فراموش نکنیم او در خط حمله ترکیب تیمی هجومی مانند منچسترسیتی بازی می کند و همین موضوع به این معنی است که فرصت های زیادی برای گلزنی در این تیم برای ارلینگ هالند وجود دارد. او بازیکنی جوان است و پتانسیل زیادی برای ادامه این رکوردشکنی و خلق کارنامه ای درخشان دارد و البته قطعا کلید رسیدن به این هدف، داشتن ثبات در آینده است."

دیدگاه‌ها