کد خبر : 1848094 | 22 مهر 1401 ساعت 12:07 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین جلسه اینتر با اشکرینیار برای تمدید قرارداد

اینتر که امسال تابستان موفق شد مانع از انتقال میلان اشکرینیار به پی‌اس‌جی شود هفته آینده آخرین جلسه برای تمدید قرارداد را با این مدافع اهل اسلواکی برگزار می‌کند.

آخرین جلسه اینتر با اشکرینیار برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، پایان مدت قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در تابستان آینده این باشگاه ایتالیایی را به شدت نگران کرده است. نراتزوری مصمم است این مدافع را به هر قیمتی حفظ کند و می‌داند باشگاه‌های بزرگ و ثروتمندی برای جذب او برنامه دارند.

امسال تابستان اشکرینیار با پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسید و قرار بود با انتقال به این تیم دستمزدی معادل 9 میلیون یورو در سال دریافت کند. اما اینتر در مذاکرات با پاریسی‌ها سرسختانه مقاومت کرد و حاضر نشد ستاره خط دفاعی‌اش را به رقمی کمتر از 70 میلیون یورو واگذار کند.

1752982

نراتزوری برای اینکه تابستان آینده با شرایط مشابهی روبرو نشود تلاش‌هایش برای تمدید قرارداد اشکرینیار را شدت داده است. گفته می‌شود آخرین پیشنهاد اینتر به او دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش است.

جلسه مهمی هفته آینده بین اینتر و اشکرینیار و مدیر برنامه‌های او برگزار خواهد شد که گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید آخرین جلسه برای تمدید قرارداد این ستاره اهل اسلواکی خواهد بود.

گاتزتا می‌گوید اینتر واقعا خواهان حفظ اشکرینیار است اما اگر درخواست‌های مالی او بیش از حد بالا باشد نراتزوری چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه به مذاکرات پایان دهد و در ماه ژانویه وضعیت بازار را از نو بررسی کند. به احتمال زیاد در این سناریو پاری سن ژرمن دوباره در ماه ژانویه با پیشنهادی جدید از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها