کد خبر : 1848129 | 22 مهر 1401 ساعت 14:34 | 28.7K بازدید | 6 دیدگاه

فریاد کاپیتان؛ پنالتی نیست؟(عکس)

کاپیتان گل‌گهر در اعتراض به عدم پنالتی روی او مقابل نساجی معترض بود.

فریاد کاپیتان؛ پنالتی نیست؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دومین شکست فصل گل‌گهر سیرجان دیروز در حالی رقم خورد که در کنار فرصت‌سوزی پرشمار شاگردان امیر قلعه‌نویی و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر، یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه نساجی مازندران رقم خورد که امیرسامان سلطانی، داور مسابقه خطایی اعلام نکرد.

امین پورعلی که فصل گذشته پنج گل برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رسانده بود، دیروز هم پس از اینکه به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد، مثل دیدارهای گذشته تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف‌شان انجام داد ولی ضربات او هم مثل دیگر بازیکنان تیمش تبدیل به گل نمی‌شد و یک خطای مشکوک به پنالتی هم روی او اتفاق افتاد.

این بازیکن که از ابتدای نیمه دوم دیدار با نساجی مازندران وارد زمین شد و جای محمد خدابنده‌لو را در زمین گرفت، بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر بازو بست تا میدان‌داری کند ولی علاوه بر حضورش در میانه زمین، در زمان ضربات ایستگاهی به خط حمله اضافه می‌شد که یک برخورد او را سرنگون کرد.

در جریان نیمه دوم دیدار با نساجی مازندران، امین پورعلی پس از برخورد با سید علیرضا ابراهیمی سرنگون شد که داور مسابقه این صحنه مشکوک در محوطه جریمه را پنالتی تشخیص نداد تا کاپیتان گل‌گهر سیرجان در حالی که روی زمین نشسته و تعجب کرده بود، این چنین دست‌های خود را باز کند و به داور معترض شود.

1753056

دیدگاه‌ها