کد خبر : 1848281 | 23 مهر 1401 ساعت 13:15 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره‌ای که به آغوش مربی محبوبش برگشت(عکس)

در حاشیه دیدار پیکان و فولاد خوزستان یک اتفاق ویژه رخ داد که به دیدار علیرضا کوشکی و مجتبی حسینی برمی‌گشت.

ستاره‌ای که به آغوش مربی محبوبش برگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی یکی از محصولات آکادمی پیکان است که در این تیم رشد کرد و حالا یکی از بازیکنان تکنیکی و خوب لیگ برتر به شمار می‌رود. این وینگر توانمند سال گذشته زیر نظر مجتبی حسینی در پیکان بازی اش بسیار به چشم آمد و در نیم فصل اول 4 گل برای تیمش زد و 3 پاس گل داد.

با وجود این عملکرد در نیم فصل لیگ گذشته کوشکی به فولاد خوزستان فروخته شد. مساله ای که باعث ناراحتی مجتبی حسینی سرمربی پیکان نیز بود.

1753334

سرمربی خودروسازان در نیم فصل دوم سال گذشته چند بار در کنفرانس های خبری خود ناراحتی اش از جدایی علیرضا کوشکی که تصمیم نهایی اش با مدیران وقت باشگاه بود را ابراز کرد. حسینی معتقد بود جدایی کوشکی که از نظر آماری بهترین بازیکن پیکان در نیم فصل اول بود به این تیم ضربه زده است.

1753335

با گذر از آن روزها روز پنجشنبه در اهواز کوشکی و مجتبی حسینی باهم رودررو شدند. در حاشیه دیدار فولاد و پیکان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، کوشکی به سمت مجتبی حسینی رفت و با او خوش و بش کرد. کوشکی دقایقی روی نیمکت ورزشگاه شهدای فولاد کنار مربی ای نشست که به سبک بازی اش بسیار علاقه‌مند بود. دیدار حسینی و کوشکی بعد از اتفاقات سال گذشته موضوع جالبی بود که از دید عکاسان دور نماند.

عکاس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها