کد خبر : 1848427 | 24 مهر 1401 ساعت 10:11 | 64.6K بازدید | 115 دیدگاه

میراث آجورلو به مدیرعامل قدیمی رسید

بازگشت فتح‌الله‌زاده: نظر شما چیست؟

پرسابقه‌ترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب، بار دیگر روی صندلی مدیریت این باشگاه خواهد نشست.

بازگشت فتح‌الله‌زاده: نظر شما چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از روزهای قبل زمزمه‌هایی مبنی بر تغییرات در راس مدیریت باشگاه استقلال به گوش می‌رسید، سرانجام شب گذشته این اتفاق به صورت رسمی رخ داد و مصطفی آجورلو از سمتش به عنوان مدیرعامل باشگاه برکنار شد. جایگزین آجورلو اما چهره‌ای نام‌آشنا برای هواداران فوتبال ایران است: علی فتح‌اله‌زاده!

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، از اواخر دهه‌ی هفتاد تا اوایل دهه هشتاد به صورت مرتب در باشگاه استقلال در رفت‌وآمد بود و هواداران استقلال از او خاطرات خوش زیادی دارند. قهرمانی‌های پرتعداد در لیگ و جام حذفی در کنار بستن تیم‌های پرستاره، مهم‌ترین مواردی هستند که آبی‌پوشان از این مدیر باسابقه به خاطر می‌آورند.

مدیرعامل استقلال که همواره با وعده حضور سرمربیان محبوب هواداران از جمله ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی در موارد بحرانی استقلال به این باشگاه آمده،  سه عنوان قهرمانی در سطح اول فوتبال ایران شامل دو لیگ آزادگان و یک لیگ برتر را در کارنامه دارد و چهار بار هم با سرمربیان مختلف، قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده است.

فتح‌اله‌زاده که همیشه در مصاحبه‌هایش از ستاره سوم قهرمانی استقلال در آسیا به عنوان یکی از حسرت‌هایش نام می‌برد، دوبار تا نزدیکی فتح این جام هم پیش رفته و نایب‌قهرمانی آسیا با حجازی و رسیدن به نیمه‌نهایی آسیا با قلعه‌نویی را پشت سر گذاشته است.

1753595

وی به واسطه جذب شاه‌ماهی‌های بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در مقاطع مختلف به مرد اول نقل و انتقالات کشور در دوران حضورش معروف بود و اصطلاح بمب‌ترکاندن از عباراتی بود که پس از جذب مهدی هاشمی‌نسب، احمد مومن‌زاده و حتی جواد نکونام با او وارد ادبیات فوتبال ایران شد.

اما این مدیر باسابقه حوزه استقلال و فوتبال ایران که به تازگی به عنوان نایب‌رییس پیشنهادی عزیزاله محمدی در انتخابات فدراسیون فوتبال هم حاضر شده بود، معمولا بعد از دوران مدیریتی خودش بدهی‌هایی هم برای مدیران بعدی به جا گذاشته که خودش با افتخار در مورد آن‌ها می‌گوید:" شما هم قهرمانی بیاورید، بدهی اشکالی ندارد."

به هرحال استقلال در شرایطی که از نظر تیمی و جدولی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، تغییر در راس مدیریت را تجربه می‌کند و علی فتح‌اله‌زاده در بحبوحه مشکلات مالی باشگاه و در حالی که به نظر می‌رسد پروژه تبلیغات محیطی آبی‌ها آن‌طور که باید پیش نرفته، سکان مدیریت را از مصطفی آجورلو به دست می‌گیرد. باید دید آیا او می‌تواند استقلال را به ساحل آرامش رسانده و توقعات اعضای هیئت مدیره و وزارت را برآورده کند یا خیر؟

شما می‌توانید نظرات خود را در این خصوص ثبت کرده تا در سریع‌ترین زمان با سایر کاربران سایت به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاه‌ها