کد خبر : 1848454 | 24 مهر 1401 ساعت 11:22 | 49.1K بازدید | 14 دیدگاه

اولسان در نقش استقلال برای گلات پرسپولیس!

تیم اولسان هیوندای با قهرمانی در لیگ برتر کره جنوبی، نوار 5 قهرمانی متوالی چونبوک موتورز را قطع کرد.

اولسان در نقش استقلال برای گلات پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و هفتم لیگ برتر کره جنوبی موسوم به K League1 تیم اولسان هیوندای که بخت اول قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر به شمار می‌رفت، موفق شد حریف خود «گانگوون» را با نتیجه 2-1 شکست دهد و قهرمان کره جنوبی شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اولسان تا دقیقه 75 با یک گل از حریف عقب بود و صدرنشینی خود را در خطر می‌دید، با دو گل وون سانگ و مارتین آدام موفق شد پیروزی را به دست بیاورد و در فاصله یک هفته تا پایان و با یک بازی بیشتر، اختلاف با چونبوک را به 9 امتیاز افزایش دهد و به این ترتیب قهرمانی خود را قطعی کند.

اولسان روز سه‌شنبه این فرصت را داشت تا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، اما آنها به تساوی 1-1 با پوهانگ استیلرز رضایت دادند.

با این نتیجه اولسان پس از 17 سال موفق شد قهرمانی لیگ برتر کره جنوبی را به دست بیاورد و این در حالی است که آبی پوشان کره‌ای در این مدت دو بار قهرمان آسیا شده بودند که یک قهرمانی با برتری مقابل پرسپولیس در سال 2020 رقم خورد.

اولسان همچنین با این پیروزی نوار 5 قهرمانی متوالی چونبوک موتورز را پاره کرد تا چند ماه پس از رخ دادن اتفاقی مشابه در لیگ ایران توسط استقلال، یکی دیگر از قهرمانان متوالی سال‌های اخیر فوتبال آسیا، امکان دستیابی به دبل هت‌تریک در قهرمانی لیگ کشور را از دست بدهد.

1753615
1753616

دیدگاه‌ها