کد خبر : 1848561 | 24 مهر 1401 ساعت 20:19 | 68.8K بازدید | 51 دیدگاه

ژاوی: همه چیز خاکستری است، از هیچ چیز راضی نیستم

ژاوی، سرمربی بارسا بعد از شکست 3-1 در ال‌کلاسیکوی اول فصل مقابل رئال مادرید در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

ژاوی: همه چیز خاکستری است، از هیچ چیز راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب به مادرید رفته بود تا در سانتیاگو برنابئو اولین ال‌کلاسیکوی فصل را مقابل شاگردان آنچلوتی برگزار کند. شاگردان ژاوی با ارائه عملکردی نه چندان خوب در این بازی با نتیجه 3-1 شکست خوردند.

ژاوی در پایان بازی در کنفرانس خبری به صراحت از عصبانیت خود از شرایط بارسا صحبت کرد و گفت تیمش در شرایطی خیلی منفی به سر می‌برد که باید هر چه سریعتر از آن عبور کند. ژاوی در عین حال معتقد بود بازیکنانش با وجود بد بازی کردن می‌توانستند از فرصت‌هایشان بیشتر استفاده کنند و مادرید را با تساوی ترک کنند. ژاوی معتقد بود بازیکنانش توصیه‌های تاکتیکی او را رعایت نکرده‌اند.

1753872
باخت مقابل رئال در ال‌کلاسیکو
از نتیجه واقعا عصبانی‌ام ولی خوشبختانه با باخت در این بازی فقط سه امتیاز از دست رفت. تساوی در بازی چهارشنبه لیگ قهرمانان مهمتر بود. ما در وضعیت خیلی منفی‌ای به سر می‌بریم و هیچ چیز به نفع‌مان پیش نمی‌رود.

در این بازی تا لحظه آخر تلاش کردیم ولی فوتبال همین است. ما برای پیروز شدن فرصت داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. از هیچ چیز این بازی نمی‌توانم راضی باشم. حس خیلی بدی است. تنها نکته مثبت این بازی عملکرد بازیکنان تعویضی بود که وقتی وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند.

تاکتیک‌های ژاوی در مقابل رئال جواب نداد؟
باید در دفاع تهاجمی‌تر کار کنیم. ما همچنان در مرحله ساخت تیم هستیم ولی باید جدی‌تر باشیم و روحیه رقابت‌جویی را تقویت کنیم. قبل از بازی صحبت کرده بودیم که ضدحمله‌های خطرناک حریف را با انجام خطاهای تاکتیکی متوقف کنیم ولی با اینحال گل اول را دقیقا همانطور خوردیم که هشدار داده بودیم.

همه چیز خاکستری است؛ به هیچ وجه راضی نیستم
ما می‌توانستیم از این بازی با نتیجه 2-2 یا 1-1 بیرون بیاییم، حتی با وجود بد بازی کردن‌مان. باز هم می‌گوید در شرایطی کاملا منفی به سر می‌بریم که باید فورا آن را تغییر بدهیم. باید از خودمان انتقاد کنیم. در حال حاضر اصلا خوب بازی نمی‌کنیم. همه چیز کاملا خاکستری است و من از هیچ چیز رضایت ندارم.  

دیدگاه‌ها