کد خبر : 1848688 | 25 مهر 1401 ساعت 14:26 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

کریمی: مسائل مالی شفافی داریم؛

استقلال هیچ حکم جدیدی نداده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد امروز هیچ حکم جدیدی در این باشگاه صادر نشده است.

استقلال هیچ حکم جدیدی نداده است

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی در پایان جلسه با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، پیرامون تغییر و تحولاتی که گفته می‌شود در این باشگاه رخ داده، عنوان کرد: فعلا هیچ تغییری انجام نشده و همه افراد در جای خودشان هستند تا تصمیم‌گیری شود.

او درباره اینکه عنوان شده افرادی در دوره مدیریتی آجورلو به کادر اجرایی باشگاه استقلال اضافه شده‌اند، ابراز کرد: شخص خاصی اضافه نشده و بنابر نیاز باشگاه، آنها را آورده‌اند. اطلاعی از تعداد کارمندان باشگاه استقلال ندارم، اما شخص اضافه‌ای در آنجا نیست. حتی این موضوع اصلا مطرح نشده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره نتیجه دیدارش با فتح‌الله‌زاده ابراز کرد: تصمیم گرفتیم تا جلسه هیئت مدیره در چه زمانی برگزار شود که بنابر این، روز یکشنبه جلسه انجام خواهد شد و فکر می‌کنم یک نفر به ترکیب مدیریتی اضافه شوند.

کریمی در خصوص اینکه در هیئت مدیره باشگاه استقلال با جدایی آجورلو مخالفت‌هایی وجود داشته یا خیر، گفت: بحث مخالفت با حضور آقای فتح‌الله‌زاده نبوده، اما نمی‌توانم از جزئیات جلسه هیئت مدیره در این باره حرفی بزنم و در آینده پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال بدهی ۹۰ میلیارد تومانی یا بنابر اظهارات فتح‌الله‌زاده، ۷۰ میلیارد تومانی به سازمان لیگ دارد، عنوان کرد: این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد و تمام این مسائل که عنوان شده، شایعه و کذب است و اصلا صحت ندارد. خدا را شکر  تمام مسائل مالی باشگاه شفاف است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص احتمال انتقال تمرینات این تیم به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی گفت: مشخص نیست. آقای فتح‌الله‌زاده بررسی می‌کند تا ببیند چه زمانی این کمپ راه‌اندازی شود.

کریمی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا امروز شخصی از باشگاه استقلال حکم گرفته است، ابراز کرد: خیر، هیچ‌کسی حکم نگرفته و همه سر کارشان هستند. امروز هم مجددا به کمپ حجازی خواهیم رفت.

او درباره ناراحتی فتح‌الله‌زاده از صحبت‌هایی که در خصوص آجورلو در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: اصلا آن مسائل صحت ندارد و متاسفانه فضای مجازی به دروغ آن مسائل را گفته‌اند. همه مباحث مالی باشگاه استقلال شفاف بوده و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. در این یک سال هم آقای آجورلو واقعا زحمات زیادی کشیدند و ۳۵-۳۰ درصد هم امسال پرداختی داشته‌اند.

دیدگاه‌ها