کد خبر : 1848953 | 27 مهر 1401 ساعت 10:57 | 34.7K بازدید | 27 دیدگاه

ادامه دعوا در بایرن بر سر لوا: او شخصیت ندارد

بحث و جدال بر سر جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از بایرن مونیخ و نحوه انجام این کار از سوی او همچنان ادامه دارد.

ادامه دعوا در بایرن بر سر لوا: او شخصیت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت پس از سال‌ها حضور درخشان در بایرن مونیخ و کسب جام‌های مختلف و ثبت رکوردهای متعدد  از این باشگاه جدا شود. 
او در حالی این تصمیم را گرفت که مدیران بایرن هیچ علاقه‌ای به صدور اجازه انتقال او به بارسا نداشتند و بارها این موضوع را به صراحت اعلام کرده بودند اما این بازیکن تصمیم نهایی‌اش را برای ترک بایرن گرفته بود و در نهایت نیز به خواسته‌اش رسید.
از آن زمان تا به حال صحبت‌های زیادی درباره این موضوع مطرح شده بود اما در رویارویی بارسا و بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازگشت او به آلیانز آرنا برخورد نسبتا خوبی با این بازیکن انجام شد. 
با این حال به نظر می‌رسد که دیتر مارکس، نماینده هواداران حاضر در مجمع سالانه بایرن، همچنان به شدت از لوا و نحوه جدایی‌اش از این باشگاه دلخور و ناراحت است. 

1752678

او در نشست سالانه این مجمع که این هفته برگزار شد گفت:« لواندوفسکی مردی است که شخصیت ندارد. شما نباید باشگاهی را به این شکل ترک کنید. نباید هیچ دیدار خداحافظی‌ای در پایان دوران فوتبال این بازیکن برای او برگزار شود. او حتی نباید نامش را در تالار افتخارات این باشگاه ببیند.»
این صحبت‌ها چندان به مذاق سایر حاضران در این مجمع خوش نیامد و همین باعث شد که آنها پس از مطرح شدن این مسائل، مارکس را هو کنند.

 

دیدگاه‌ها