کد خبر : 1848967 | 27 مهر 1401 ساعت 12:12 | 40.2K بازدید | 6 دیدگاه

خاطره‌ای که زارع و نوری امشب تعریفش می‌کنند؛

وقتی سرمربی پنالتی گرفت و مدیرعامل گل زد (عکس)

سرمربی و مدیرعامل جوان ملوان در شب بازی با پرسپولیس، خاطرات جالبی برای بازیکنان جوان این تیم دارند.

وقتی سرمربی پنالتی گرفت و مدیرعامل گل زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در بازگشت دوباره به لیگ برتر طی 9 بازی فقط 5 امتیاز کسب کرده و در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی حضور دارد. شاگردان مازیار که در هفته هشتم اولین برد خود را مقابل نفت کسب کردند، از ساعت 17 پنجشنبه میزبان پرسپولیسِ صدرنشین خواهند بود. آنها امیدوارند که تا زارع تجربه‌های موفق خود مقابل پرسپولیس را این بار در نقش سرمربی به کار گرفته و دست پر از زمین خارج شوند.

ملوان پیش از سقوط به لیگ یک و در آخرین فصل حضور در لیگ برتر، طی دو بازی رفت و برگشت (فصل 95-94) به پرسپولیس باخته بود ولی یک فصل قبل‌تر، دست به کار بزرگی زد و هر دو بازی خود مقابل این تیم را با برد پشت سر گذاشت. فصلی که در موردش صحبت می کنیم، یکی از پرمهره‌ترین فصل های ملوان بود؛ جایی که ستاره های قدیمی شهر دور هم جمع شده بودند تا یک بار دیگر نام ملوان را سر زبان‌ها بیاندازند.

بازی رفت آن فصل (94-93) را تقریبا همه فوتبالی ها به یاد می آورند؛ جایی که مدیرعامل کنونی ملوان، روی ریباند شوت از راه دور سرمربی فعلی این تیم، پرسپولیس را در آزادی شکست داد. آن دیدار البته به خاطر شوت مازیار و گل پژمان نوری در یادها نمانده بلکه به خاطر سیو پنالتی دقیقه نود سرخ‌پوشان توسط مازیار زارع، به دیداری به یادماندنی در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است.

1754679
1754680

بازی برگشت آن فصل را نیز ملوان در انزلی به سود خود پایان داد؛ جایی که این تیم توانست با گل های مهرداد اولادی و محسن یوسفی، تک گل رضا نوروزی را بی اثر کرده و با کسب پیروزی دو بر یک، مقابل حریف قدرتمند خود دبل کند. از آن روزها، حدود یک دهه می گذرد و مازیار، سرمربی و پژمان هم مدیرعامل شده اند. آنها قطعا امشب خاطرات شیرین این دو دیدار را برای جوان‌ترهای تیم تعریف خواهند کرد. البته در این میان ستاره کهنه‌کاری به نام ایمان صادقی هم در جمع بازیکنان ملوان حضور دارد که در آن مقطع، کنار نوری و زارع بازی می کرد و اتفاقا به خاطر اخراج او در بازی رفت، زارع فرصت قرار گرفتن در دروازه و خلق آن صحنه تاریخی را به دست آورده بود.

1754682
1754677
1754678

دیدگاه‌ها