کد خبر : 1849023 | 27 مهر 1401 ساعت 17:19 | 54.4K بازدید | 15 دیدگاه

پی‌اس‌جی و جذب یک مهاجم آینده‌دار (عکس)

نوها لمینا، مهاجم 17 ساله و فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال و تا ژوئن 2025 امضا کرد.

پی‌اس‌جی و جذب یک مهاجم آینده‌دار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نوها لمینا، مهاجم جوان و 17 ساله که اخیرا در تیم زیر 19 سال پاری سن ژرمن نیز به میدان رفته، در لیگ جوانان فرانسه در ماه های اخیر عملکرد درخشانی داشته و گل های فراوانی به ثمر رسانده است. همین نمایش باعث شد مدیران پاری سن ژرمن متقاعد شوند که نوها لمینا مهاجم آینده داری است و امروز این باشگاه فرانسوی اعلام کرد اولین قرارداد حرفه ای لمینا به مدت سه سال به صورت رسمی بسته شده است.

1754746

نوها لمینا که از سن 9 سالگی در آکادمی این باشگاه حضور دارد، برادر کوچک ماریو لمینا، مهاجم 29 ساله تیم نیس فرانسه است. این مهاجم فرانسوی در این فصل موفق به ثبت رکورد 6 گل و یک پاس گل در 9 بازی لیگ شده و بسیاری او را با کیلیان امباپه، مهاجم گلزن پاری سن ژرمن مقایسه می کنند.

بعد از ورود لوییس کامپوس و کریستوف گالتیه به این باشگاه، رویکرد پاری سن ژرمن مبنی بر ریخت و پاش های بی دلیل تغییر کرده و این باشگاه قصد دارد در سال های آتی با جذب بازیکنان جوان، صرفه جویی را در دستور کار قرار دهد.

دیدگاه‌ها