کد خبر : 1849049 | 27 مهر 1401 ساعت 19:40 | 10.9K بازدید | 9 دیدگاه

دی‌بروینه: خوشحالم هالند تصمیم گرفت به سیتی بیاید

کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، از هم‌تیمی‌اش ارلینگ هالند ستایش کرده و می‌گوید او امسال تابستان بهترین تصمیم ممکن را گرفت و به سیتی ملحق شد.

دی‌بروینه: خوشحالم هالند تصمیم گرفت به سیتی بیاید

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه وقتی در مراسم توپ طلا رتبه سوم فهرست نامزدها را به خود اختصاص داد؛ ثابت کرد در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است.

این ستاره بلژیکی در فصل جاری برای اینکه ستاره اول منچسترسیتی باشد با رقیبی جدی روبه‌رو است؛ ارلینگ هالند امسال تابستان از دورتموند به سیتی پیوست و در شروع فصل با گلهای متعدد و درخشش خود با پیراهن این تیم، خیلی زود نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های اول دنیای فوتبال مطرح کرده است.

دی‌بروینه امروز در یک مصاحبه به ستایش از هالند پرداخت و گفت تصمیم او برای انتخاب سیتی و پیوستن به این تیم بهترین تصمیم ممکن برای ستاره نروژی بوده است.

1754791

هواداران سیتی این روزها شیفته درخشش زوج دی‌بروینه و هالند هستند و امیدوارند این دو ستاره بتوانند فصل درخشانی برای تیم‌شان رقم بزنند. دی‌بروینه در این مصاحبه گفت:" ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و برای مهاجم‌ها فرصت‌های زیادی خلق می‌کنیم. هالند اگر در میدان باشد حتما در هر بازی گل می‌زند.

تصمیم ارلینگ برای پیوستن به منچسترسیتی تصمیم خیلی خوبی بود. او قبلا هم نشان داده چه گلزن بزرگی است. من ارلینگ را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا قبول دارم. از اینکه اولین فصلش با ما را اینقدر خوب شروع کرده واقعا خوشحالم چون می‌دانم در روزهای اول چه فشار سنگینی را تحمل می‌کرد.

اما ارلینگ الان حالش کاملا خوب است و با آرامش روی هدفش متمرکز شده است. ارلینگ در ادامه فصل هم گلهای زیادی خواهد زد و نقش مهمی در پیروزی ما در بازی‌ها خواهد داشت".

1754792

دیدگاه‌ها