کد خبر : 1849081 | 28 مهر 1401 ساعت 01:08 | 5.8K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: باید بیشتر از 5 گل می‌زدیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل آگزبورگ در جام حذفی آلمان از عملکرد شاگردانش در این مسابقه ستایش کرد.

ناگلزمان: باید بیشتر از 5 گل می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دور دوم جام حذفی آلمان مهمان یک تیم دیگر باواریایی بود تا دربی ایالت باواریا را مقابل آگزبورگ برگزار کند.

شاگردان ناگلزمان با اینکه نیمه اول را با تساوی 1-1 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم درخشیدند و در نهایت با دو گل از چوپوموتینگ و گل‌های جاشوا کیمیش، جمال موسیالا و آلفونسو دیویس حریف را با نتیجه 5-2 شکست دادند تا با اقتدار به دور بعدی جام حذفی صعود کنند.

یولیان ناگلزمان در پایان مسابقه از عملکرد تیمش کاملا راضی بود و حتی گفت بایرن اگر دقت می‌کرد باید بیشتر از پنج گل به ثمر می‌رساند.

1754871

درخشش بایرن در نیمه دوم
نیمه اول را خیلی خوب آنالیز کردیم. بیست دقیقه اول بعد از شروع نیمه دوم بی‌نظیر بود. واکنش ما به حریف عالی بود. خیلی عالی. خیلی هم خوب پرس می‌کردیم.

پیروزی پنج گله مقابل آگزبورگ
با اینکه پنج گل زدیم ولی اگر بخواهیم نیمه خالی لیوان را هم ببینیم ما باید بیشتر از این گل می‌زدیم. وقتی نتیجه بازی 3-2 به نفع ما شده بود آنها جلو کشیدند و بازی خیلی هیجان‌انگیز شد. برای اینکه چنین هیجانی را تجربه نکنیم می‌توانستیم در دقایق قبل‌تر از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم. برای همین است که می‌گویم می‌توانستیم بیشتر از پنج گل بزنیم.

دیدگاه‌ها