کد خبر : 1849084 | 28 مهر 1401 ساعت 01:58 | 135.3K بازدید | 117 دیدگاه

تن‌هاخ: تکلیف رونالدو فردا مشخص می‌شود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هیچ وجه از رفتار کریستیانو رونالدو در جریان بازی برابر تاتنهام راضی نیست.

تن‌هاخ: تکلیف رونالدو فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
فرد و برونو فرناندز دو گل این تیم را در جریان این بازی به ثمر رساندند تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورده باشند. 
رونالدو، در این بازی بار دیگر روی نیمکت قرار داشت و در حالی که تن‌هاخ تنها از کریستین اریکسن، آنتونی الانگا و اسکات مک تومینای به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرده بود و هنوز دو تعویض دیگر داشت، رونالدو با عصبانیت به سمت تونل منتهی به رختکن رفت. 
این موضوع از چشم سرمربی هلندی پنهان نماند اما او تصمیم گرفت که شادی پس از پیروزی تیمش را خراب نکند و به این موضوع وارد نشود. 

1754878

تن‌هاخ، پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من شاهد ترک زمین توسط او بودم. پس از بازی حرفی با هم نزدیم. تکلیف این اتفاق فردا مشخص خواهد شد. امروز می‌خواهم از نمایش خوب تیممم در زمین بازی لذت ببرم.»
او با ابراز خوشحالی از این پیروزی اظهار داشت:« امروز فقط موقع لذت بردن از این پیروزی است. ما باید این موفقیت را جشن بگیریم و حالا باید به فکر ریکاوری از این بازی باشیم و به بازی بزرگی که برابر چلسی داریم فکر کنیم. لیگ برتر بسیار هیجان‌انگیز است.»
سرمربی منچستریونایتد با اشاره به عملکرد خوب تیمش در این بازی اضافه کرد:« این نمایشی درخشان از 11 بازیکن حاضر در زمین بود. البته باید حرفم را اصلاح کنم، 11 بازیکن به علاوه بازیکنان تعویضی که به زمین رفتند. بار دیگر تاکید می‌کنم که این یک نمایش تیمی بسیار خوب بود. من فکر می‌کنم ما شاهد این بودیم که یازده بازیکن حمله کردند و یازده بازیکن دفاع کردند. من بسیار خوشحال و راضی هستم.»

 

 

دیدگاه‌ها