کد خبر : 1849138 | 28 مهر 1401 ساعت 15:39 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

با دریافت کارت قرمز در دقیقه 23؛

اخباری کار تراکتور برای بازگشت را سخت کرد

محمدرضا اخباری که تیمش با یک گل از سپاهان در خانه این تیم عقب بود، روی یک خروج از محوطه جریمه و استفاده از دست با کارت قرمز زاهدی فر جریمه شد.

اخباری کار تراکتور برای بازگشت را سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تراکتور مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی به دقیقه 22 رسیده بود که طلایی‌پوشان اصفهانی با گل عیسی مرادی در دقیقه هفت از میهمان پیش افتاده بودند و شاگردان مورایس پس از به ثمر رساندن گل اول در ادامه مسابقه هم توپ و میدان را برای افزایش اختلاف در اختیار گرفتند. 
بازی با برتری سپاهانی‌ها دنبال می‌شد که یک پاس عمقی برای الویس کامسوبا سبب شد تا او در موقعیت تک به تک با اخباری قرار بگیرد و دروازه‌بان تراکتور که برای قطع کردن توپ از محوطه خارج شده بود نتوانست واکنش مناسبی روی ضربه چیپ بازیکن تکنیکی سپاهان داشته باشد تا پس از برخورد توپ به دستانش بلافاصله زاهدی فر داور مسابقه تصمیم به اخراج او بگیرد.
پس از این اخراج بود که قربان بردیف بلافاصله رضا کاخ ساز گلر دوم تیمش را جایگزین اخباری در چارچوب دروازه کرد و صفا هادی یکی از هافبک های میانی تیمش را کم کرد.
البته کارت قرمزی که اخباری به جان خرید اصلا به کار تراکتور نیامد و رامین رضائیان توانست روی یک ضربه تماشایی که از بالایی دیواره دفاعی تراکتوری‌ها وارد دروازه کاخ‌ساز شد حساب کار را دو بر صفر کند تا کار تراکتور برای بازگشت به این مسابقه و کسب امتیاز سخت‌تر هم بشود.

دیدگاه‌ها