کد خبر : 1849193 | 28 مهر 1401 ساعت 20:42 | 21.2K بازدید | 8 دیدگاه

مثل بازیکنان بیشتر تلاش کن تا دیده شوی؛

بارانی: تصمیمات صفایی زشت و خنده‌دار بود

هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.

بارانی: تصمیمات صفایی زشت و خنده‌دار بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صادق بارانی درباره برخورد جنجالی‌اش با بازیکن ملوان که با کوبیدن بطری آب روی زمین، حاشیه بزرگی را در جریان بازی با پرسپولیس رقم زد، اظهار داشت: جنجال که نبود. دقیقه 85 تعویض شدم و بیرون آمدم. تنها روی نیمکت نشسته بودم و بازیکن جانشین من بد ارسال کرد که توپ به اوت رفت. به او اعتراض کرده و گفتم چه سانتری کردی؟ در ادامه داور چهارم در آن فشار لحظه حساس بازی، علی صفایی را صدا کرد و گفت به من اخطار بدهد.

ویدئو: 262491

بارانی در بخش بعدی صحبت‌هایش با انتقاد از صفایی اضافه کرد: آقای داور اگر می‌خواهی در جریان بازی باشی و دوربین رویت بیاید، برو کار کن و بیشتر زحمت بکش تا به درون زمین بیایی و جزء سه داور باشی. مثل ما بازیکنان که وقتی بازی نمی‌کنیم باید بیشتر تلاش کنیم تا در جمع 11 نفر باشیم. نه اینکه با این کارها بخواهی به چشم بیایی. من روی نیمکت نشسته بودم‌ و در اعتراض به بازیکن خودمان بطری آبی که دستم بود، روی زمین زدم اما به من کارت زرد داد. این تصمیم خیلی خنده‌دار و زشت بود.
کاپیتان ملوان درمورد اعتراض‌های مازیار زارع به داور، گفت: خنده‌دار است وقتی تیم دقیقه 85 بازی تحت فشار است، چنین تصمیمی بگیرد. نمی‌گویم فوتبال وحشتناکی بازی کردیم اما مقابل پرسپولیس که مهره، بازیکنان بزرگ و مربی خوبی دارد، بد بازی نکردیم.
بارانی درمورد صحنه برخورد مشکوک بیرانوند و مهدی مومنی، توضیح داد: آن صحنه را ندیدم و نظری ندارم.
وی درمورد نتایج ضعیف ملوان پاسخ داد: باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم اما بد بازی نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها