کد خبر : 1849222 | 29 مهر 1401 ساعت 10:31 | 18.5K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار برونو فرناندز به منتقدان: کلاس همیشگی است

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید آماده رویارویی با هر چالشی در زمین بازی است.

هشدار برونو فرناندز به منتقدان: کلاس همیشگی است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فرناندز در بازی برابر تاتنهام باعث شد که منچستریونایتد بتواند با دو گل مقابل این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمندی را به دست آورد. 
این بازیکن پرتغالی، در فصل جاری به دلیل آنچه کاهش مشارکتش در ترکیب یونایتد عنوان شده بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است، چرا که تا پیش از بازی برابر تاتنهام تنها یک گل زده و دو پاس گل ارسال کرده بود. 
اما به نظر نمی‌رسد که این آمار اهمیتی برای او داشته باشد، چرا که معتقد است بازیکن باکلاسی است و این چیزی نیست که بتوان به راحتی از او گرفت. 
او در گفت‌وگو با آمازون پرایم اظهار داشت:« وقتی شما شماره 10 هستید، توپ‌های زیادی در اختیار خواهید داشت و گاهی باید پاسی با ریسک بالا ارسال کنید. بعضی از افراد از این صحبت می‌کنند که من دیگر نمی‌دوم یا زمین را پوشش نمی‌دهم. دوست دارم به آنها بگویم که به آمار من در زمینه دویدن نگاه کنند.»

1739869
فرناندز با اشاره به دوندگی زیادش در زمین اظهار داشت:«من معمولا حداقل جزو سه نفر برتری هستم که بیشترین دوندگی را دارند. بازیکنی که بیشترین استارت را می‌زند، بیشترین بازیابی را در زمین دارد اما آنها به این آمار توجهی ندارند، صرفا چون من گل نمی‌زنم.»
این ستاره منچستریونایتد درباره آمارش در زمینه پاس گل و گلزنی اضافه کرد:« من هم دوست دارم گل بزنم و پاس گل بیشتری ارسال کنم اما این موضوع هرگز برای من به یک معضل تبدیل نشده است. مشخصا کلاس همیشگی است، شما یا آن را دارید یا ندارید اما زندگی با چالش ساخته شده است و من هم آماده هستم تا خودم را به چالش بکشم.»
 

دیدگاه‌ها