کد خبر : 1849293 | 29 مهر 1401 ساعت 17:00 | 60.8K بازدید | 12 دیدگاه

چه کسی بازی برای بارسا را دوست ندارد؟

افتخار می‌کنم که بارسلونا من را می خواهد

روبن نِوِس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون، از اینکه مورد توجه بارسلونا قرار دارد بسیار خوشحال است و گفت که دوست دارد برای باشگاه کاتالان بازی کند.

افتخار می‌کنم که بارسلونا من را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در پایان فصل تمام می شود و او قصد جدایی دارد. هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات تمدید اتفاق نیفتاده و بوسکتس هر روز به جدایی از بارسا نزدیک تر می شود. نشریات کاتالونیا در هفته های اخیر از شروع تلاش های باشگاه برای پیدا کردن بهترین جانشین برای بوسکتس نوشته اند و گفته می شود روبن نِوِس، کاپیتان پرتغالی ولورهمپتون، گزینه نخست جانشینی بوسکتس است و حتی احتمال جذب او در انتقالات زمستانی نیز بالاست. قرارداد نِوِس با وولوز تا سال 2024 اعتبار دارد ولی ژرژ مندس، مدیر برنامه های نِوِس، مذاکرات ابتدایی با بارسا را شروع کرده است.

1755176

در مصاحبه با یک شبکه پرتغالی و وقتی از نِوِس سوال شد که نظرت در مورد پیشنهاد بارسلونا چیست، او پاسخ داد:«چه کسی دوست ندارد برای بارسلونا بازی کند؟ بارسا از بهترین باشگاه های دنیاست و در مجموع هر بازیکنی دوست دارد برای چنین باشگاهی بازی کند. اینکه یکی از گزینه های بارسلونا هستم، برایم باعث افتخار و غرور است.»

1755177

نِوِس ادامه داد:«من با وولوز قرارداد دارم و فعلا همه تمرکزم روی بازی های پیش رو است. اینجا رقابت بالاست و اگر خوب نباشید، جایگاه‌تان در ترکیب ثابت را از دست خواهید داد. من کاری که باید را انجام می دهم. حداکثر تلاش در تمرینات و گذاشتن 100 درصد توان و انرژی در میدان مسابقه. می خواهم بهترین بازی ها را برای وولوز انجام دهم تا شرایط عوض شود. شروع خوبی نداشته ایم ولی خوشبینم فصل به بهترین شکل ممکن تمام شود.»

طبق ادعای موندودپورتیوو، وولوز برای فروش نِوِس 40 میلیون یورو می خواهد ولی بارسا خوشبین است او را با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها