کد خبر : 1849320 | 29 مهر 1401 ساعت 19:59 | 26.8K بازدید | 10 دیدگاه

فرار سرمربی استقلال از جنجالی تازه

ساپینتو: آلومینیوم نه یکی دو اتوبوس پارک کرده بود

سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.

ساپینتو: آلومینیوم نه یکی دو اتوبوس پارک کرده بود

به گزارش "ورزش سه" ریکاردو ساپینتو که چالش با فیلمبرداران فوتبال برتر را پشت سر گذاشته بود، با آرامش در میکسدزون، یک دقیقه‌ای پیرامون بازی صحبت کرد و البته به شدت از نحوه بازی آلومینیوم انتقاد کرد. او اینگونه حرف‌هایش با خبرنگاران را آغاز کرد:"در مورد بازی، تیم ما کارش را عالی انجام داد. بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود. بازی حریف را دوست نداشتیم. همچنین، در طول لیگ هیچ تیمی را ندیدیم که این طوری فوتبال بازی کند و بردن این بازی دشوار بود. آنها دو تا اتوبوس جلوی دروازه پارک کردند! باورکردنی نیست. این فوتبال نیست، این چیز دیگری است که من هیچ وقت در تمام بازی‌هایی که از فصل قبل دیدم، بازی این مدلی ندیدم که امسال هم دوباره آن را دیدیم!"
او در بخش پایانی حرف‌هایش هم گریزی به تصمیمات داوری زد و گفت:" و دوباره! و دوباره! یک پنالتی دیگر. یک پنالتی دیگر. دستش را این طوری گرفته بود( به خبرنگاران حالت دست مدافع آلومینیوم را نشان داد.) و توپ داشت به دروازه می‌رفت."
در ادامه یک خبرنگار از او پرسید که آیا از محرومیتی تازه هراس نداری؟ ساپینتو اما هوشمندانه در جواب گفت:" این که این صحنه پنالتی بود، نظر من است و قصد بی‌احترامی به هیچ کسی ندارم. اگر دوباره ببینید، یک پنالتی دیگر ما را نگرفتند."

ویدئو: 262590

دیدگاه‌ها