کد خبر : 1849331 | 29 مهر 1401 ساعت 20:36 | 18.2K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان سابق استقلال مات و مبهوت

سریع‌ترین دبل کارت زرد در چند ثانیه (عکس)

رحمتی در دیدار برابر استقلال در ده دقیقه پایانی بازی با اخراج شریفات لحظات سختی را سپری کرد.

سریع‌ترین دبل کارت زرد در چند ثانیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بازی بسته و متراکم تیم رحمتی در محوطه هجده قدم آلومینیوم این تیم را باز هم با نخوردن گل به یک امتیاز دیگر رساند،  امتیازی که در دقایق پایانی با اعتراض شریفات و ضربه به توپش سخت به دست آمد. 
رحمتی که از توان بالای هجومی شاگردان ساپینتو با خبر بود،  با تراکم زیاد در زمین خودی راه های نفوذ به خط دفاعی را بست تا یک امتیاز مهم را به اراک ببرد.
آوردن شریفات سریع در دقایق پایانی  برای استفاده از سرعت او با سهل انگاری این بازیکن با سابقه در چند ثانیه منتج به اخراجش شد تا شرایط برای شاگردان سر مربی این تیم سخت تر از هشتاد دقیقه اول بازی شود. 
ضربه اضافه شریفات به توپ برای تعویق آغاز بازی کارت زردی را برای او همراه داشت تا با اعتراض مجددش داور خیلی سریع او را که چند دقیقه ای از ورودش به زمین نگذشته بود اخراج کند.
همین اخراج تنش را در نیمکت اراکی ها بیشتر کرد تا داور در وقت های اضافه رحمتی را به خاطر اعتراض به خطای ارسلان مطهری با کارت زرد جریمه کند،  کارتی که رحمتی را تا مرز سکته هم برد. هر چند او دقایقی بعد از نتیجه بازی راضی بود.

1755341
نکته جالب اینکه فخرالدینی پس از اخراج شریفات به حدی به داور اعتراض می‌کرد که شریفات اخراجی میان‌داری می‌کرد.
1755342
شریفات که چند ثانیه قبل یک کارت دیگر گرفته بود، فکرش را هم نمی کرد داور حاضر جوابی او را با یک کارت دیگر پاسخ دهد.
1755346
حنیف عمران زاده هم که دلش نمی‌خواست تیمش در این مسابقه سوخت دیگری بدهد، به میان زمین آمد تا بازیکنانش را از درگیری خارج کند.
1755343
1755344
1755345

عکس‌ها؛ مهدی افشاری

دیدگاه‌ها