کد خبر : 1849339 | 29 مهر 1401 ساعت 20:56 | 6.9K بازدید | 8 دیدگاه

داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت؛

مهدی‌پور: مشکلی نیست و فقط بدشانس هستیم

مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.

مهدی‌پور: مشکلی نیست و فقط بدشانس هستیم

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدی‌پور پس از تساوی استقلال برابر آلومینیوم اظهار داشت: کاملا سوار بازی بودیم و به نظرم فوتبالی که بازی می‌کنیم، یک فوتبال ایده‌آل است.

او در واکنش به اینکه آلومینیوم اراک اتوبوس پارک کرده بود گفت: تقریبا سبک بازی بیشتر تیم‌ها مقابل ما چه در خانه و چه در خارج از خانه همینطور شده است.

مهدی‌پور درباره بازی بسته ذوب‌ آهن در‌ هفته گذشته و اینکه این مسئله باعث می‌شود استقلال به مشکل بخورد گفت: در‌ بازی با ذوب آهن موقعیت‌های ما خیلی کمتر بود و توانستیم بازی را ببریم؛ امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی روز خوب دروازه‌بان بود و با وجود بازی خوبی که کردیم، نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او مشکل استقلال کجاست گفت: فقط بدشانسی است؛ امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم و خیلی سوار بازی بودیم؛ تقریبا همه بچه‌ها یکی دو موقعیت داشتند که گل نشد ولی نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، ایده‌آل است. باید رو به جلو حرکت کنیم و سعی کنیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و بیشتر سوار بازی باشیم و موقعیت‌ها را هم گل کنیم.

مهدی‌پور درباره حواشی دقایق پایانی بازی و قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: با توجه به چیزی که من دیدم، به نظرم دو کارتی که اسماعیل شریفات گرفت، درست بود. در طرف مقابل هم در تکلی که ارسلان زد، سُر خورد و فکر می‌کنم کارت زرد داشت. امروز آقا وحید [کاظمی] قضاوت خوبی داشت و مسلط بود و فقط در یک صحنه می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که آن صحنه هم برای همه داوران سخت بود؛ فقط VAR است که می‌تواند به این صحنه‌ها کمک کند.

ویدئو: 262609

دیدگاه‌ها